نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

سرویس سالیانه ساید وایت هاوس

ساید بای سایدهای وایت هاوس به دلیل آن که محصول تولیدی از یک برند مطرح جهانی هستند، همواره از سطح کیفیتی بسیار بالایی برخوردارند. ساید بای سایدهای وایت هاوس نیز ممکن است بنا به هر دلیل که می‌تواند ناشی از بروز نقص فنی در خود سیستم و یا بر اثر بی احتیاطی خود کاربر باشد، درگیر مشکلاتی شود. به همین دلیل از آنجا که سایدبای‌سایدها از فناوری پیچیده‌ای برخوردارند، لذا نیاز به کمک گرفتن از یک مرکز خدمات سرویس و تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس خواهید داشت. در این مقاله از مجموعه مقالات نمایندگی تعمیرات وایت هاوس قصد داریم تا شما را با سرویس سالیانه ساید وایت هاوس آشنا کنیم.

سرویس سالیانه ساید وایت هاوس چیست؟

سرویس سالیانه ساید وایت هاوس عبارت است از اقدامات لازم برای حفظ دستگاه در بهترین شرایط کاری و نگهداری از آن و اطمینان از سلامت کارکرد دستگاه. در واقع با اجرای این اقدامات اولیه، یک سری فعالیت‌های پیشگیرانه برای برطرف شدن مشکلات کوچکی که می‌توانند زمینه ساز مشکلات بزرگ در آینده شوند، انجام می‌شود.

به طور کلی هر چند فرآیند سرویس ساید بای ساید وایت هاوس مستلزم پرداخت هزینه است، اما در مقایسه با هزینه‌های ناشی از خراب شدن دستگاه، هزینه بسیار کمی به نظر می‌رسد. ضمن این‌که در سرویس سالیانه ساید بای ساید وایت هاوس، هیچ گونه اتلاف زمانی صورت نمی‌پذیرد و دستگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اما در زمان خراب شدن باید هزینه خواب دستگاه نیز مد نظر قرار بگیرد.

مشکلات فنی ساید بای ساید وایت هاوس

لوازم خانگی وایت هاوس هر چند از فناوری بالایی برخوردارند، ولی گاهی اوقات مشکلات احتمالی برای آنها پیش می‌آید که نیاز به توجه جدی و پیگیری برای رفع قطعی آنها احساس می‌شود. در این قسمت می‌خواهیم به بررسی برخی از مشکلات احتمالی ساید بای ساید وایت هاوس اشاره کنیم. اگر شما مشابه این شرایط را در ساید بای ساید خود مشاهده می‌کنید، با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به برطرف شدن آن در محل اقدام شود.

ایرادات محتمل در ساید بای ساید وایت هاوس

سرد نکردن، لرزش بیش از حد، نشت آب در زیر دستگاه، کارکرد بدون وقفه، آسیب دیدن درب ساید بای ساید، عدم یخ زدایی خودکار، روشن نشدن دستگاه، سرد نکردن، صدای بیش از حد، …

مطالبی که در بالا اشاره شدند، سرفصل‌های مشترک تمامی سرویس‌های دوره‌ای ساید بای ساید وایت هاوس هستند؛ که اگر از یک نفر تعمیرکار مجرب و متخصص وایت هاوس دعوت به عمل آورید، تک‌تک موارد را مورد بررسی و در قالب چک لیست برطرف خواهد کرد.

اهمیت سرویس سالیانه ساید بای ساید وایت هاوس

با توجه به این که لوازم خانگی، و به ویژه ساید بای ‌سایدها از قیمت بالایی برخوردارند و از آنجا که واردات این قبیل دستگاه‌ها و قطعات یدکی آنها یا مشمول تحریم است و یا واردات آنها به دلیل نوسان بالای نرخ ارز با دشواری صورت می‌پذیرد، لذا سرویس سالیانه یا دوره‌ای ساید وایت هاوس می‌تواند یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از خراب شدن دستگاه‌ها در نظر گرفته شود. بنابراین اهمیت اصلی سرویس ساید بای ساید وایت هاوس در این است که ضمن پیشگیری از بروز خسارت به دستگاه شما، از بسیاری از هزینه‌های زائد ناشی از خسارت وارد شده به دستگاه جلوگیری به عمل می‌آورد.

نکات کلی سرویس سالیانه ساید وایت هاوس

1. نکات مربوط به نصب و راه اندازی ساید بای ساید

  • در زمان نصب دستگاه ساید بای ساید وایت هاوس، دقت داشته باشید که یخچال دست‌کم ۲۰ سانتی‌متر از دیوارهای اطراف فاصله داشته باشد تا جریان هوا به سادگی صورت پذیرد.
  • حداکثر هر ۶ ماه یک بار یخ‌های زائد داخل دستگاه را تمیز کنید.
  • دستگاه را از وسایل گرمازا مثل آبگرمکن، فر، اُجاق گاز، پکیج و … دور نگه دارید.
  • ساید بای ساید در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نداشته باشد.
  • برای ساید بای ساید وایت هاوس حتماً از ترانس استفاده کنید تا نوسانات احتمالی برق به دستگاه آسیب نرساند.
  • دستگاه را در محلی قرار دهید که کاملاً تراز باشد.

2. نکات مربوط به نگهداری ساید بای ساید (الزامات فنی)

  • داخل ساید بای ساید وایت هاوس را بیش از حد پر نکنید.
  • دست کم سالی دو بار کندانسور یخچال را تمیز کنید تا گردش هوا به خوبی صورت پذیرد.
  • از قرار دادن مواد غذایی داغ در داخل ساید بای ساید خودداری کنید.

درخواست سرویس سالیانه ساید وایت هاوس

قیمت قطعات ساید بای سایدها، به ویژه ساید بای ساید وایت هاوس که از یک برند معتبر خارجی وارد کشور شده است، تکنسین‌های ما را بر آن داشته است تا در زمان تعمیر دستگاه، تا حد امکان گزینه تعمیر را مقدم بر گزینه تعویض قطعه قرار دهند تا هزینه زیادی متوجه مشتری نشود.

یکی دیگر از ویژگی های یک سرویس بهینه ساید بای ساید وایت هاوس این است که به سرعت و در کم‌ترین زمان ممکن انجام شود تا خاموش بودن بیش از حد ساید بای ساید، مشکلات بهداشتی و غذایی دیگری برای خانواده به همراه نیاورد. سرویس سالیانه ساید وایت هاوس باید به گونه‌ای انجام شود که تمامی قطعات و بخش‌های مهم دستگاه مورد بازدید فنی دقیق قرار گیرند.

نکات مهم مربوط به سرویس سالیانه ساید بای ساید وایت هاوس

  • هرگز دوشاخه دستگاه را به طور مستقیم به پریز برق وصل نکنید و برای این منظور حتماً از یک محافظ برق به عنوان واسط بین دستگاه و شبکه سراسری برق استفاده کنید.
  • پیش از نصب و راه اندازی اولیه ساید بای ساید وایت هاوس برای نخستین ‌بار، درجه ترموستات را روی حالت “متوسط” قرار دهید و اجازه دهید که دستگاه به مدت حدود ۳ ساعت خالی کار کند تا به دمای مورد نظر برسد.
  • اگر دستگاه را تازه جابجا کرده‌اید، تا دو ساعت آن را به برق وصل نکنید.
  • اگر مسافرت کوتاه مدت می‌روید، ترموستات یخچال را روی حالت “کم” قرار دهید تا موتور کمپرسور بی جهت کار نکند.

سخن پایانی

تمام تلاش ما در این مقاله آشنا کردن شما با خدمات سرویس ساید بای ساید وایت هاوس بود؛ تا پیش از آن‌که دستگاه دچار نقص فنی جدی نشده است، نسبت به پیشگیری زود هنگام از آن اقدام شود. تکنسین‌های با تجربۀ مجموعه ما از آمادگی لازم برای ارائه خدمات در زمینه سرویس و نگهداری ساید بای ساید وایت هاوس برخوردارند و قابلیت اجرای طیف گسترده‌ای از خدمات از جمله تعویض لاستیک دور درب ساید بای ساید، تعویض فیلترها، تنظیم ترموستات، ارزیابی وضعیت فشار گاز خنک کننده، بررسی کمپرسور، بررسی اواپراتور و … را انجام می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 19 =

من این متن را مطالعه کردم واقعا کاربردی بود ممنون از زحمات شما، برای تعمیر یخچال با شماره نمایندگی تماس میگیرم.
نام و نام خانوادگی
عنوان

جدول محتوا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سایر مقالات

نحوه-چیدمان-مواد-غذایی-در-یخچال-جنرال-الکتریک-شاخص
راهنمای چیدمان داخل یخچال فریز
 لباسشویی تک شیر و دو شیر چه تفاوتی با هم دارند؟
 لباسشویی تک شیر و دو شیر چه تفاوتی با هم دارند؟
تعمیر و تعویض فیلتر یخچال پروفایل
تعویض فیلتر یخچال پروفایل
شستن پتو با لباسشویی
چگونه پتو را با لباسشویی بشوییم؟
ترموستات یخچال
ترموستات یخچال
در-مورد-برچسب-انرژی-چقدر-میدانید-شاخص
در مورد برچسب انرژی چقدر میدانید؟
تنظیم سختی آب در ماشین ظرفشویی
تنظیم سختی آب در ماشین ظرفشویی
 مزایا و معایب قرص ماشین ظرفشویی
 مزایا و معایب قرص ماشین ظرفشویی
راهنمای خرید بهترین مایع لباسشویی
راهنمای خرید بهترین مایع لباسشویی
تاثیر-قطعی-برق-بر-لوازم-خانگی-شاخص
تاثیر قطعی برق بر لوازم خانگی