نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

تعمیر یخچال مابه

نمایندگی تعمیرات مابه | تعمیرات یخچال مابه

مابه (mabe)، یکی از برندهای مطرح لوازم خانگی در جهان می باشد که زیر مجموعه شرکت جنرال الکتریک است. در میان محصولات مابه، یخچال و ساید بای ساید مابه به علت کیفیت بالا، ظاهری مدرن و قیمت مناسب محبوبیت زیادی در بین کاربران دارند. با این حال ممکن است یخچال های مابه به مرور زمان و در اثر استفاده و کارکرد 24 ساعته دچار خرابی شده و نیازمند تعمیر تخصصی باشند.  بنابراین، اگر یخچال برند مابه شما نیاز به تعمیر دارد، بهترین گزینه این است که به نمایندگی مابه در تهران مراجعه کنید تا از بهترین خدمات و تجربه ممکن برخوردار شوید. نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال مابه، یکی از قوی ترین پشتیبانی ها برای تعمیراتی مانند: نصب قطعات، سرویس دوره ای، تعمیرات تمامی قسمت های یخچال به صورت شبانه روزی را دارا می باشد. شما در هر لحظه ای که با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید؛ توسط آنها در لیست انتظار ثبت می شوید. بعد از مدت کوتاهی مجددا با شما تماس گرفته می شود و بعد از هماهنگی و گرفتن آدرس، تکنسین به محل شما فرستاده می شود. با توجه به این موارد، مراجعه به نمایندگی مجاز تعمیرات مابه برای تعمیرات یخچال مابه شما می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه و مطمئن باشد. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا از عمر مفید یخچال خود بیشترین بهره را ببرید و از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

نمایندگی مابه

خانه، مکانی برای آسایش و آرامش است و لوازم خانگی نقشی اساسی در ارتقای کیفیت زندگی در آن ایفا می‌کنند. انتخاب لوازم باکیفیت و متناسب با نیازهای هر خانواده، دغدغه‌ای همیشگی بوده است. نمایندگی مابه با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات از برندهای معتبر جهانی و داخلی، این دغدغه را برای شما رفع کرده است.

مراکز زیادی در تهران تحت عنوان نمایندگی مابه فعالیت می کنند اما تعداد محدودی تعمیرگاه رسمی و مجاز وجود دارد که تحت نظر شرکت مابه فعالیت دارند. اگر می خواهید خدمات تخصصی و معتبر تعمیرات لوازم خانگی برند مابه را از یک مرکز قابل اعتماد و قدیمی دریافت کنید، حتما با نمایندگی مابه تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتری گرامی خواهند بود. پس از تماس شما با نمایندگی مابه و ثبت مشکل خود توسط مشاورین ما، بعد از حدود 30 الی 40 دقیقه کارشناسان ما با شما تماس میگیرند تا شما را از اعزام تعمیرکاران مطلع کنند. به محض رسیدن، تعمیرکار مابه شروع به بررسی مشکل دستگاه میکند و بعد از بررسی به شما مشکلات دستگاه را همراه با هزینه تعمیر و زمان تعمیر اعلام میکند. درصورتی که شما با تمامی موارد ذکر شده موافق باشید تعمیرکاران ما شروع به کار میکنند.
و اگر شما به هر دلیلی رضایت نداشته باشید تعمیرکاران ما محل را بدون گرفتن هزینه ای ترک میکنند.

نمایندگی مابه در تهران

اگر شما هم از لوازم خانگی برند مابه استفاده می کنید و در عملکرد هر یک از آن ها به مشکل خورده اید، همچنین ساکن تهران هستید، برای دریافت خدمات تخصصی و سریع تعمیرات می توانید با نمایندگی مابه در تهران تماس بگیرید.

نمایندگی مابه در تهران، با هدف ارائه خدمات به مشتریان و تعمیرات محصولات مابه در تهران تاسیس شده است. نمایندگی تعمیرات مابه با داشتن تیمی مجرب و متخصص در زمینه تعمیرات، تلاش می‌کند تا نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. این نمایندگی با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، سعی در ایجاد رضایت کامل مشتریان دارد. در صورت بروز هرگونه مشکلی در لوازم خانگی برند مابه و یا نیاز به تعمیرات، مشتریان می‌توانند با تماس با دفتر نمایندگی، از خدمات ما استفاده نمایند22225007-021. همچنین نمایندگی مابه به مشتریان، خدمات پس از فروش بر روی محصولات ارائه می دهد و اگر یخچال شما هنوز در دوره گارانتی است، تعمیر آن در نمایندگی تعمیرات یخچال مابه، می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های تعمیراتی را کاهش دهید. در این مجموعه معمولاً قیمت‌ها منصفانه‌اند و شما می‌توانید از خدمات حرفه‌ای و قابل اعتمادی برخوردار شوید.

نمایندگی‌ مابه، در شمال، جنوب، غرب و شرق تهران مناطق گوناگونی را پوشش می‌دهند که در ادامه هر یک از مناطق تحت پوشش را برای شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به درستی تعمیرگاه مناسبی را انتخاب کنید.

ما به عنوان نمایندگی مابه در تهران، با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی این برند، آماده ارائه خدمات باکیفیت و ضمانت‌ دار به شما عزیزان هستیم.

خدمات ما:

  • تعمیر یخچال فریزر و ساید: تعمیر انواع یخچال فریزرهای مابه، ساید بای ساید، دوقلو و فریزر بالا و پایین
  • تعمیر ماشین لباسشویی:  تعمیر انواع ماشین لباسشویی‌های مابه، اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و درب از جلو
  • تعمیر ماشین ظرفشویی:  تعمیر انواع ماشین ظرفشویی‌های مابه، توکار و رومیزی
  • تعمیر جاروبرقی : تعمیر انواع جاروبرقی‌های مابه، کیسه‌ای و مخزن‌دار
  • تعمیر مایکروفر تعمیر انواع مایکروفر مابه، مایکرویو، سولاردم

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال مابه شمال تهران

نیاوران

زعفرانیه

الهیه

میرداماد

دولت

دروس

جردن

ولنجک

اندرزگو

هروی

شریعتی

پاسداران

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال مابه جنوب تهران

راه آهن

مولوی

شوش

میدان قزوین

منیریه

حسن آباد

بعثت

افسریه

نازی آباد

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال مابه غرب تهران

سعادت‌آباد

اشرفی اصفهانی

آیت الله کاشانی

پونک

تهرانسر

اکباتان

جنت آباد

شهرک غرب

آریا شهر

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال مابه شرق تهران

تهرانپارس

افسریه

حکیمیه

پیروزی

فرجام

رسالت

نارمک

مسعودیه

سیدخندان

مجیدیه

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مابه

با وجود اینکه یخچال فریزر مابه یکی از مارک های معروف است و سالانه هزاران یخچال مابه در بازار به فروش می رود اما خرابی هر نوع یخچال دور از انتظار نیست. و در این بین، خرابی یخچال مابه نیز از بقیه برندها مستثنا نیست. بنابراین، شما هم که در حال حاضر در این وب سایت قرار دارید، به دنبال تعمیرات یخچال مابه خود هستید و قطعا نیاز به یک تعمیرگاه تخصصی تعمیرات یخچال مابه دارید. ما به عنوان اولین و معتبرترین تعمیرگاه مرکزی یخچال مابه، سال هاست که با دارا بودن تعمیرکاران باتجربه و حرفه ای، تمامی خدمات سرویس و تعمیر تخصصی یخچال فریزر مابه را ارائه می دهیم. تعمیرکاران متخصص اینجا بهترین دانش و تجهیزات را برای تعمیر یخچال شما دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا مشکلات یخچال خود را بهترین شکل ممکن حل کنید. همچنین در نمایندگی تعمیرات مرکزی، شما مطمئن می‌شوید که قطعات مورد استفاده در تعمیرات اصلی و با کیفیت هستند و این موضوع می‌تواند عمر مفید یخچال شما را افزایش دهد. در صورت نیاز به هرگونه تعمیر یخچال خود می توانید با شماره تماس هایی که درانتهای صفحه قرار دارد، تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن، تعمیرکاران نمایندگی یخچال مابه به کمک شما بیایند.

تعمیرات مابه با قطعات اورجینال و گارانتی 6 ماهه

نمایندگی تعمیرات مابه با توجه به مشکل و نیاز شما دستگاه شما، تمامی قطعاتی که ارائه میکند اصل و اورجینال است. چون استفاده از قطعات فیک و تقلبی باعث میشود نه تنها بعد از مدت کوتاهی یخچال مابه شما باز هم دچار مشکل شود، بلکه امکان دارد به دیگر قطعات هم آسیب بزند و مشکل دستگاه شما چند برابر شود و هزینه های بیشتری را برای شما به بار بیاورد. پس به شما توصیه می کنیم که حتما تعویض قطعات دستگاه خود را در یک نمایندگی معتبر انجام دهید و حتما از مشاورین مربوطه برای خرید درست کمک بگیرید. نمایندگی مابه در تهران با احترامی که برای مشتریان خود قائل است؛ پس از تعویض قطعات یدکی اورجینال، به شما گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ارائه میکند. یعنی در صورت بروز هرگونه مشکل، تعمیر مجدد توسط تعمیرکار مابه، رایگان انجام می شود.

تعمیرات مابه با قطعات اورجینال و گارانتی 6 ماهه

چرا نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال مابه؟

تخصص و تجربه تعمیرکار مابه

ما به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال مابه با اعزام کارشناسان متخصص و با تجربه و دانش مربوطه به تعمیرات، به بهترین نحو ممکن اقدام به تعمیر انواع وسایل خانگی از جمله یخچال و ساید بای ساید مابه می نماییم. سعی کنید از افراد کم تجربه برای تعمیرات یخچال خود کمک نگیرید. زیرا در بعضی مواقع، بدلیل کم تجربگی تعمیرکار، احتمال آسیب لوازم زیاد است.

داشتن شعبات متعدد

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال مابه، به دلیل داشتن شعبات نمایندگی در سراسر تهران، در کوتاه ترین زمان تعمیرکار مابه را به محل شما اعزام کرده تا تعمیرات مابه شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. داشتن شعبات متعدد سبب بهبود سطح خدمات مشتریان را فراهم کرده و رضایت آن ها را در پی دارد.

هزینه کمتر

برای تعمیر هر وسیله ای نیازمند متخصص حرفه ای همان وسیله می باشیم. هنگامی که افراد بی تجربه و ناوارد یخچال شما را تعمیر می کنند، ممکن است موجب وارد شدن خسارات و بالا رفتن هزینه شود. با استفاده از مراکز معتبر و نمایندگی ها و افراد آموزش دیده، کمک به صرف هزینه های کمتر و انجام بهتر تعمیرات خواهد شد.

دسترسی 24 ساعته

نمایندگی مابه با لطف مشتریان وفادار خود توانسته با گسترش تیم خود به صورت شبانه روزی در هر زمانی که برای شما مقدور باشد، تکنسین متخصص را برای تعمیرات مابه به محل مورد نظر شما اعزام کند. برای ثبت کردن کار های تعمیراتی خود کافیست با شماره تلفن 02122225007 تماس بگیرید و محل مورد نظر خود را به ما اعلام کنید.

تعمیر یخچال مابه در محل

تعمیرگاه مرکزی یخچال مابه جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی، صرفه جویی در زمان و هزینه و برای نظارت کامل شما عزیزان بر روند تعمیرات، خدمات تعمیر یخچال مابه در محل را ارائه می دهد. این مرکز، با 4 شعبه فعال در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران در سریع ترین زمان نیروی تعمیرکار متخصص را به محل شما اعزام می نماید. کافیست با شماره نمایندگی مابه تماس بگیرید. کارشناسان ما به طور 24 ساعته پاسخگوی شما هستند.

مزایای تعمیر یخچال مابه در محل:

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه:  با تعمیر یخچال در محل، نیازی به حمل و نقل یخچال به تعمیرگاه نیست و در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد.
  • عدم نیاز به جابجایی یخچال: جابجایی یخچال، خصوصاً یخچال‌های ساید بای ساید، دشوار و خطرناک است. تعمیر یخچال در محل این مشکل را حل می‌کند و شما دیگر نیازی به جابجایی یخچال و نگرانی درباره آسیب دیدن آن ندارید.
  • نظارت بر روند تعمیر: با تعمیر یخچال در محل، شما می‌توانید بر روند تعمیر نظارت داشته باشید و از نحوه کار تعمیرکار اطمینان حاصل کنید.

خدمات پس از فروش مابه

در خدمات پس از فروش هر کالای برقی، شما قادر هستید بعد از خرید کالای خود تا زمانیکه ضمانت نامه اعتبار دارد، هنگام خرابی و تعمیر وسیله از گارانتی خود استفادهکرده و به صورت رایگان آن را تعمیر کنید. در نمایندگی مابه در تهران، هنگام خرید یک برگه ضمانت نامه به شما تحویل داده می شود که شامل خدمات پس از فروش مابه است که هر زمان نیاز به تعمیر دستگاه خود داشته باشید بدون هیچ هزینه ای تعمیرات شما انجام شود

تعمیر تخصصی یخچال مابه

یخچال فریزر های مابه به دلیل کیفیت بالایی که دارند محبوبیت زیادی نزد افراد ایرانی داشته و قطعا همه کسانی که دارنده یخچال فریزر مابه هستند به دنبال تعمیر می روند تا تعویض. همچنین این یخچال ها جزو دستگاه های حساس و با مکانیزم تخصصی پیچیده ای هستند، که در صورت خرابی نیامند تعمیر تخصصی توسط تکنسین مجرب می باشند. اگر یخچال مابه توسط افراد نالبد تعمیر شود، کوچک ترین اشتباه میتواند باعث به بار آمدن خرابی های بزرگ تری شود.

به همین دلیل نمایندگی ما بستری مناسب برای تعمیرات یخچال مابه شما را ایجاد کرده تا شما به راحتی و با اطمینان کامل از ما کمک بخواهید. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال مابه، می‌توانید از تخصص و تجربه تعمیرکاران متخصص آنجا بهره‌مند شوید و از استفاده از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیر تخصصی یخچال مابه خود اطمینان حاصل کنید. همچنین، این مرکز خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسبی را نیز ارائه می‌دهد و می‌تواند به شما کمک کند تا از یخچال خود بهترین عملکرد را بدست آورید.

سرویس یخچال مابه

یخچال یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی در هر خانه‌ای است که نقش حیاتی در حفظ سلامت و تازگی مواد غذایی ایفا می‌کند. با توجه به استفاده مداوم از یخچال، سرویس دوره‌ای آن برای تضمین عملکرد صحیح و افزایش طول عمر آن ضروری است.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مابه در تهران با ارائه خدمات تخصصی سرویس یخچال، به شما کمک می‌کند تا از سلامت و کارایی یخچال خود اطمینان حاصل کنید.

مراحل سرویس یخچال مابه:

  1. تماس با نمایندگی:

برای شروع، با شماره تلفن‌های مندرج در وب‌سایت یا سامانه پیامکی نمایندگی تماس گرفته و درخواست سرویس یخچال خود را ثبت کنید.

  1. مشاوره و عیب‌یابی:

کارشناسان ما با شما تماس گرفته و در مورد مشکل یخچال شما سوالاتی را مطرح می‌کنند. در صورت امکان، مشکل به صورت تلفنی حل خواهد شد.

  1. اعزام تکنسین:

در صورت نیاز به بررسی حضوری، تکنسین‌های مجرب و آموزش‌دیده ما در اسرع وقت به محل شما اعزام می‌شوند.

  1. سرویس یخچال:

تکنسین‌های ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات یدکی اصل، یخچال شما را به طور کامل بررسی و سرویس می‌کنند.

خدمات ارائه شده در سرویس یخچال مابه:

  • بررسی و تنظیم دمای یخچال و فریزر
  • عیب‌یابی و رفع ایرادات فنی
  • تمیز کردن و ضدعفونی کردن فضای داخلی یخچال
  • بررسی و تعویض فیلترها
  • چک کردن و تنظیم گاز یخچال
  • روغن‌کاری موتور و قطعات مکانیکی
  • ارائه مشاوره در مورد نحوه صحیح استفاده از یخچال

مزایای سرویس دوره‌ای یخچال:

  • افزایش طول عمر یخچال
  • حفظ راندمان و کارایی یخچال
  • کاهش مصرف انرژی
  • جلوگیری از بروز مشکلات و خرابی‌های ناگهانی
  • تضمین سلامت و بهداشت مواد غذایی
  • افزایش رضایت از عملکرد یخچال

 

برای کاهش تعمیرات پر هزینه و اورژانسی بهتراست که به صورت دوره ای یخچال خود را سرویس کنید. در این صورت، دیگر نیاز نیست که نگران خرابی یخچال خود در زمانی که در خانه نیستید، باشید. در این نوع سرویس، یخچال شما به صورت کامل از کوچک ترین و جزئی ترین قطعه گرفته تا به بزرگ ترین و مهم ترین قطعه، مورد بررسی کارشناسان ما قرار میگیرد و در پایان، به شما مشکلات را انتقال می دهند و در صورت داشتن رضایت، شروع به تعمیر و تعویض می نمایند.

نحوه تعمیر یخچال در تعمیرگاه مرکزی یخچال مابه

نمایندگی مابه یکی از شرکت های محبوب در حوزه تولیدات لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه می باشد. ما به عنوان تعمیرگاه مرکزی یخچال مابه در تهران، کلیه خدمات تعمیراتی یخچال و ساید بای ساید را برای شما عزیزان، با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام خواهیم داد.

این نمایندگی مرکزی  در سر تا سر تهران در حال خدمات رسانی می باشد و شما از هر کجای تهران که باشید، با تماس با  نزدیکترین شعبه به محل زندگی تان، تعمیرکار برای تعمیر یخچال شما اعزام می شود. زمانی که تعمیرکار مابه به محل شما می‌آید ابتدا عیب یخچال را تشخیص می‌دهد. سپس با استفاده از ابزار و تجهیزات لازم، به تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب یخچال می‌پردازد.

در صورتی که یخچال نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، تعمیرکار باید از قبل اطلاعات لازم را دریافت کرده و قطعات جایگزین را به همراه داشته باشد. پس از انجام تعمیرات، یخچال باید مجدداً تست می شود تا اطمینان حاصل شود که عیب برطرف شده است.

در نهایت، تعمیرکار باید از شما تأییدیه دریافت کند که نشان دهد تعمیرات به‌ طور موفقیت‌آمیز انجام شده است و شما راضی هستید. در صورت وجود هر گونه مشکل بعد از تعمیر، باید به تعمیرگاه مرکزی یخچال اطلاع دهید تا مشکل رفع شود.

برای کاهش تعمیرات پر هزینه و اورژانسی بهتراست که به صورت دوره ای یخچال خود را سرویس کنید. در این صورت، دیگر نیاز نیست که نگران خرابی یخچال خود در زمانی که در خانه نیستید، باشید. در این نوع سرویس، یخچال شما به صورت کامل از کوچک ترین و جزئی ترین قطعه گرفته تا به بزرگ ترین و مهم ترین قطعه، مورد بررسی کارشناسان ما قرار میگیرد و در پایان، به شما مشکلات را انتقال می دهند و در صورت داشتن رضایت، شروع به تعمیر و تعویض می نمایند

هزینه تعمیرات مابه

تعمیرات یخچال مابه می‌تواند هزینه‌های قابل توجهی را به همراه داشته باشد. برای تخمین هزینه تعمیرات مابه، باید به عوامل زیر توجه کنید:تعمیرات یخچال مابه می‌تواند هزینه‌های قابل توجهی را به همراه داشته باشد. برای تخمین هزینه تعمیرات مابه، باید به عوامل زیر توجه کنید:
نوع مشکل: هزینه تعمیرات بستگی به نوع مشکلی که در یخچال وجود دارد، متغیر است. مشکلات متداول شامل خرابی کمپرسور، لوله‌های خراب، سیستم خنک‌کننده، ترموستات و سنسورها می‌شوند.

قطعات یدکی: در صورتی که برای تعمیر یخچال برند مابه قطعات یدکی نیاز باشد، هزینه تعمیرات بیشتر خواهد شد. قیمت قطعات یدکی ممکن است متفاوت باشد و بسته به نوع قطعه و مدل یخچال، متغیر است.

میزان خرابی و مدت زمان تعمیرات: هزینه تعمیرات بر اساس ساعت کاری تعمیرکار و میزان خرابی یخچال محاسبه می‌شود. هزینه تعمیرات بر اساس تعداد ساعاتی که تعمیرکار صرف تعمیرات می‌کند و نرخ ساعتی که تعمیرکار دریافت می‌کند، تعیین می‌شود.

محل تعمیر: هزینه تعمیرات ممکن است بسته به محل تعمیر متفاوت باشد. در شهرهای بزرگ، هزینه تعمیرات معمولاً بیشتر است نسبت به شهرهای کوچکتر.

با توجه به این عوامل، دقیق ترین تخمین هزینه تعمیرات یخچال برند مابه را می‌توان با مراجعه به نمایندگی مابه در تهران دریافت کرد. کارشناسان مجموعه می‌توانند بر اساس مشکل موجود و قطعات مورد نیاز، هزینه تعمیرات را برای شما تخمین بزنند.

آشنایی با قطعات یخچال مابه

پیش از این که با نحوه خرید قطعات یخچال مابه و یا لوازم جانبی و لوازم یدکی یخچال مابه آشنا شوید. بهتر است آشنایی بیش تری با قطعات یخچال مابه پیدا کنید تا در صورت نیاز به خرید قطعات یخچال مابه، بتوانید انتخاب درستی داشته باشید:
• ترموستات یخچال مابه
• برد الکترونیکی یخچال مابه
• ترموفیوز یخچال مابه
• تایمر یخچال مابه
• سنسور یخچال مابه
• ترمودیسک یخچال مابه
• رله اورلود یخچال مابه
• کمپرسور یا موتور یخچال مابه
• فن یخچال مابه

تعمیر تخصصی یخچال مابه​

در نمایندگی مجاز تعمیر یخچال مابه چه خدماتی ارائه می شود؟

در مواردی از خرابی یخچال، مانند خاموش شدن، صدا دادن، خرابی کمپرسور و… باید در اولین فرصت با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال مابه تماس بگیرید.این نمایندگی مجاز از تکنسین‌های ماهر و مجرب برای ارائه خدمات استفاده کرده و از قطعات اصلی و قطعات یدکی با کیفیت برای تعمیرات استفاده می‌نماید. تاکید می کنیم به هیچ عنوان در این مواقع از تعمیرکاران متفرقه و نابلد کمک نخواهید؛ چرا که تعمیر یخچال از جمله کارهای دقیق و حساسی است که بایستی به دست تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی این برند سپرده شود. خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ما شامل تعمیرات اصلاحی و پیشگیرانه یخچال، تعویض قطعات آسیب دیده، شارژ گاز یخچال، تعمیرات الکتریکی و مکانیکی، تعمیرات درب و قفسه‌ها، تعمیرات سیستم خنک‌کننده و سایر خدمات مرتبط می‌شود. ما با ارائه ضمانت نامه تعمیر، این قول را به شما می دهیم که تمامی تعمیرات دستگاه شما بی نقص انجام شده و هنگام تعویض قطعات از قطعه های اورجینال استفاده می کنیم. همچنین در مدت زمانی که ضمانت نامه پس از تعمیر شما اعتبار دارد، می توانید در هر زمانی که نیاز داشتید از گارانتی استفاده کرده و تعمیر یخچال خود را رایگان انجام دهید.

با انتخاب نمایندگی مجاز تعمیر یخچال مابه، مشتریان می‌توانند از تجربه حرفه‌ای و خدمات با کیفیت بالا بهره ‌مند شوند و اطمینان داشته باشند که یخچال‌هایشان به بهترین شکل ممکن تعمیر خواهد شد.

مشکلات متداول یخچال مابه

مشکلاتی در یخچال ها وجود دارد که موجب تماس شما با ما میشود. از آنجایی که یخچال ها، دستگاهی هستند که به صورت مکانیکی بهم متصل شده اند، کوچک ترین اتفاق توانایی بهم زدن ریتم درست دستگاه را دارد. در ادامه، مهم ترین آنها را همراه با نحوه رفع آن به شما آموزش خواهیم داد.

علت یخ نزدن فریزر چیست؟

در صورت مواجه شدن با این مشکل، در قدم اول مطمئن شوید که برق دستگاه شما متصل است. سپس با نمایندگی تعمیرات مابه تماس بگیرید. از دلایلی که میتواند موجب افتادن این اتفاق بشود مواردی مانند:

1. جریان هوای ناکافی در فریزر است(چک کنید که محل مورد نظر بیش از ظرفیت پر نشده باشد یا مواد غذایی طوری چیده شده باشند که جلوی جریان هوا را بگیرد)

2.دمای داخل را یخچال را چک کنید

3.گاز یخچال را چک کنید

4.خرابی لاستک ها

5.خرابی برد دستگاه

علت یکسره کار کردن موتور یخچال چیست؟

زمانی که دستگاه شما موفق نشود به اندازه کافی فضای داخل یخچال را خنک کند شروع میکند به صورت مداوم کار کردن که این مشکل میتواند از مواردی که در ادامه گفته میشود نشات گیرد.

1.آب بندی نشدن درز و فرسوده شدن لاستیک یخچال

2.باز ماندن درب یخچال

3.مختل شدن سیستم دیفراست

4.تنظیم دمای نادرست

علت کار نکردن فن یخچال چیست؟

اگر فن دستگاه شما به درستی کار نکند شروع گردش هوای داخل دستگاه به مشکل میخورد و باعث افزایش دمای موتور و بعضی از قطعات دیگر دستگاه میشود. و این اتفاق میتواند منجر به سوختن قطعات شود. بهتره که به جای هزینه تعویض قطعات مهم تر خیلی زود تر هزینه تعمیر یا تعویض فن را بدهید.

علت صداهای غیرعادی یخچال چیست؟

اگر یخچال فریزر شما صداهای غیرعادی می دهد، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. صداهای برخی از مدل های یخچال فریزرها طبیعی است، اما اگر صداها بسیار بلند هستند، ممکن است قطعه ای در دستگاه خراب بوده و  نیاز به تعمیر داشته باشد. در این صورت، بهتر است با نمایندگی مابه در تهران تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و رفع کند.

علت نشتی آب از یخچال چیست؟

اگر آب از یخچال فریزر نشت می‌کند، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد:

 لوله‌های آب

یخچال‌ها  دارای سیستم آب سردکن ، دارای لوله‌های آب هستند که آب را به محفظه‌های دیگر یخچال منتقل می‌کنند. اگر لوله‌ها خراب باشند، ممکن است آب از آنها نشت کند.

سیستم تخلیه آب

یخچال‌ها دارای سیستم تخلیه آب هستند که آب تولید شده در فرایند سردکنندگی را تخلیه می‌کند. اگر این سیستم دچار خرابی شده یا مسدود شود، آب ممکن است به داخل یخچال نشت کند.

درب یخچال

در صورتی که درب یخچال به درستی بسته نشود یا بالشتک درب خراب شود، هوا و رطوبت به داخل یخچال نفوذ کرده و ممکن است آب تشکیل شده در نتیجه تغییر دما نشت کند.

علت خرابی سیستم یخسازی یخچال چیست؟

در برخی یخچال‌ها، یخسازی خودکار برای جمع‌آوری یخ و رطوبت در فریزر وجود دارد. اگر این سیستم دچار خرابی شود، آب ممکن است به داخل یخچال نشتی پیدا کند.

علت بوی نامطبوع در یخچال چیست؟

اگر یخچال فریزر بوی نامطبوعی دارد، ممکن است دلیل آن غذاهای فاسد شده یا بوی برخی مواد غذایی باشد. در این صورت، یخچال را تمیز کنید و مطمئن شوید که هیچ غذای فاسد شده ای در داخل آن وجود ندارد.

علت سرد نکردن یخچال چیست؟

اگر مواد غذایی در بخش فریزر یخچال مابه شما از حالت فریز خارج شده اند و یخ فریزر در حال آب شدن است و یخچال به صورت مستقیم بدون سه راهی و سیار متصل به برق باشد و آب شدن فریزر به دلیل قطع شدن برق نباشد حتما با نمایندگی تعمیرات یخچال مابه تماس بگیرید.

علت خرابی لاستیک درب یخچال چیست؟

لاستیک یخچال که عملکرد خوبی نداشته باشد، می‌تواند کارایی یخچال فریزر را هم دچار مشکل کند.قبل از هر کاری اقدام به خرید یک نوار جایگزین کنید که با مدل یخچال شما سازگار باشد؛ چرا که برخی نمونه‌ها قدیمی‌ و برخی جدیدتر هستند. توجه داشته باشید در کنار واشر جدید به پیچ گوشی نیز نیاز دارید.اگر دوست داشته باشید، می‌توانید قبل از انجام این کار واشر را در تشت آب گرم قرار دهید تا نرم و انعطاف‌پذیر و باعث سهولت نصب آن شود. یخچال را ثابت نگه‌دارید تا تکان نخورد. اگر توانایی این را دارید که درب آن را جدا کنید، توصیه می‌شود این کار را انجام دهید. پس از برداشتن درب آن را روی زمین بگذارید و شروع به تعمیر کنید.

علت کار نکردن یخچال چیست؟

اگر لامپ داخل یخچال روشن باشد با ارور hrs در یخچال مابه مشاهده کنید باید با نمایندگی تعمیرات یخچال مابه تماس بگیرید اگر اینگونه نباشد پریز برق را بررسی کنید و جهت مطمئن شدن از پریز برق می توانید یک سشوار را به برق متصل کنید تا مشخص گردد برق دارد یا نه مورد بعدی کنترل کنید از سه راهی جهت رساندن برق استفاده نشده باشد  چون ممکن است سه راهی مشکل داشته باشد و یا دوشاخه دفرمه شده باشد. در مقاله دلایل خاموش شدن یخچال مابه، به بررسی دقیق تر این موضوع پرداخته ایم.

علت برفک زدن فریزر چیست؟

اگر یخ زدگی به صورت یک تیکه باشد و به اندازه ی یک تا نیم سانتی متر و یا بیشتر مشاهده گردد باید با تعمیرگاه مجاز و مرکزی تعمیرات یخچال مابه تماس بگیرید. اما اگر برفک ها به صورت قطرات آب یخ زده باشد و بر روی دیواره و سقف مشاهده گردد این امر کاملا طبیعی است به دلیل آنکه با باز شدن درب فریزر رطوبت موجود در هوا جذب فریزر می شود. اگر در داخل مواد غذایی برفک مشاهده شود کاملا طبیعی است و مشکلی ندارد. اگر یخ زدگی پوسته ای نازک باشد و بتوان با دستمال آن را برطرف نمود مشکلی ندارد و کاملا طبیعی است که اغلب در فصل تابستان رخ می دهد.

علت گرم شدن بدنه یخچال چیست؟

اگر گرما مربوط به بدنه، کنار، درب، پشت یخچال و ستون میانی می باشد کاملا طبیعی است و مشکلی ندارد اما کناره ها و پشت یخچال را از دیوار و اطراف فاصله دهید. کناره ها 5 سانتی متر و از پشت 10 سانتی متر و از سقف 30 سانتی متر فاصله داشته باشد. در غیر این صورت با نمایندگی تعمیرات یخچال مابه تماس بگیرید. 

سوالات متداول تعمیرات "یخچال مابه"

جهت تعمیرات لوازم خانگی مابه باید با نمایندگی تعمیرات مابه تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمائید. نمایندگی تعمیرات شرکت مابه در تهران می باشد که بر اساس خط مشی های بهترین خدمات را ارائه می دهد. جهت ارتباط با ما کافی است با شماره هایی که در سایت می بینید تماس بگیرید همچنین می توانید با شماره 22225007-021 که خط شبانه روزی این مجموعه است تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.

جهت مراجعه برای تعمیر لوازم مابه شما، از سوی مرکز زمان حدودی مراجعه با شما فیکس می گردد و همچنین علاوه بر مشخص شدن زمان حدودی، قبل از مراجعه مجددا تماس گرفته و از آمادگی و حضور شما در منزل مطمئن خواهیم شد.

خیر اگر مشکل همان بخش قبلی که باشد که به وسیله ی ما تعمیر شده بود، ما موظف هستیم که مشکل را برطرف کنیم چون در قبال کارمان ضمانت داریم.

تعمیرکاران ما در این مجموعه دارای سوابق زیادی هستند و تجربه ی برخورد با مشتریان زیادی را داشته اند همچنین از سوی مراکز انتظامی دارای مدارک تائید شده هستند.

شما قادر هستید هزینه ی تعمیرات را به دو صورت پرداخت نمائید : زمانی که کار تعمیرات لوازم پروفایل شما به پایان رسید و مشکل برطرف شد می توانید هزینه را به حساب شرکت و یا به حسای خود شخص تعمیر کار پرداخت نمائید.

خیر، این نمایندگی به هیچ عنوان قطعات یدکی را به صورت جداگانه نمی فروشد، فقط و فقط این قطعات جهت تعمیرات لوازم پروفایل شما به کار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پانزده =