نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

تعمیرات یخچال وایت هاوس

تعمیرات یخچال وایت هاوس

نیازمندی ‌ها و دغدغه‌ های مشتریان در حوزه تعمیرات یخچال‌ ها روز به روز بیشتر و پیچیده ‌تر می‌شود. از این رو، یک نمایندگی تعمیرات یخچال وایت هاوس با توانایی‌ها و تخصص‌های مورد نیاز جهت برطرف کردن نیازهای مشتریان این محصولات می‌تواند یک گزینه مناسب و کارآمد باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال وایت هاوس، یک شرکت معتبر و با تجربه در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال‌های برند وایت هاوس است. ما با تیمی مجرب از تعمیرکاران حرفه‌ای که با آخرین متدها و تکنولوژی‌های روز دنیا آشنایی دارند، همواره آماده ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد به مشتریان عزیز هستیم.

وایت هاوس چیست؟ با نام وایت وستینگهاوس است که در ایران اغلب با نام وایت هاوس شناخته شده است. وایت هاوس یکی از برندها و شرکت های تولید کننده ی لوازم آشپزخانه می باشد. شرکت وایت هاوس در آمریکا قرار گرفته است و تمامی محصولاتی که تولید می شود از جمله یخچال وایت هاوس، ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی به تمام جهان صادر می شود.

یکی از محصولات با ارزش شرکت وایت هاوس تولید یخچال های وایت هاوس می باشد. چرا که دارای کیفیت بسیار بالایی است و از این رو خواهان این محصول افزایش یافته و از پر طرفدارترین و پر فروش ترین محصولات وایت هاوس است.

نمایندگی وایت هاوس​

یکی از نگرانی و دغدغه های مشتریان لوازم خانگی وایت هاوس این مسئله می باشد که چون وایت هاوس ساخت داخل نیست و یک محصول خارجی و آمریکایی است در صورت خرابی دستگاه، برای تعمیر آن باید به کجا مراجعه کنند تا از تعمیر و تعویض قطعات آن اطمینان داشته باشند؟

مشتریان عزیز دیگر نگران تعمیر لوازم خانگی وایت هاوس خود نباشید. نمایندگی وایت هاوس در تهران به عنوان تنها نمایندگی رسمی و مجاز تعمیرات وایت هاوس، با 15 سال سابقه می باشد. ما یک تیم مجرب و حرفه‌ای از تعمیرکاران هستیم که در ارائه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی وایت هاوس تخصص داریم. اگر لوازم خانگی وایت هاوس شما نیاز به تعمیر دارند یا نیاز به خدمات پس از فروش دارید، ما آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس یک مهارت تخصصی است و ما در این زمینه تجربه‌ ای فراوان داریم. تیم ما از تعمیرکاران با تجربه و مجرب تشکیل شده است که با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و ابزارهای پیشرفته، به شما خدمات با کیفیت و به موقع را ارائه می‌دهند.

خدمات ما شامل تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس، مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ساید بای ساید و سایر لوازم خانگی وایت هاوس می‌باشد. بدون توجه به مدل یا سن دستگاه شما، ما با تعمیر و بازسازی مجدد لوازم خانگی شما، آنها را به حالت اولیه برگردانده و عمر مفید آنها را افزایش می‌دهیم.

تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه راهنمایی‌های لازم برای استفاده بهینه از لوازم خانگی وایت هاوس شما است.  مشتریان ما برای ما اولویت هستند و به همین دلیل، ما تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و ارتباط موثر با مشتریانمان می‌کنیم.

نمایندگی وایت هاوس در تهران​

خبر خوش برای همشریان عزیز ساکن شهر تهران؛ زین پس برای تعمیر ساید وایت هاوس، می توانید به نزدیک ترین نمایندگی محل زندگی خود مراجعه نمایید. نمایندگی وایت هاوس در تمام نقاط تهران اعم از شمال، جنوب، غرب و شرق شعبه های متعددی را تاسیس کرده است. فرقی نمی کند در کدام نقطه تهران زندگی می کنید. نمایندگی وایت هاوس در تمام نقاط تهران شعبه دارد و آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. پس همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و با خیالی آسوده تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس خود را به ما بسپارید.

تعمیر یخچال وایت هاوس غرب تهران

021-44449690 | 021-44768306 | 021-44768325

تعمیر یخچال وایت هاوس شرق تهران

021-77725710 | 021-33324070 | 021-77725711

تعمیر یخچال وایت هاوس شمال تهران

021-22225007 | 021-88770355 | 021-26153912

تعمیر یخچال وایت هاوس جنوب تهران

021-55186843

چرا نمایندگی تعمیرات وایت هاوس؟​

  • اعزام کارشناسان و تعمیرکارانی با ۱۵ سال سابقه
  • خدمات رسانی ۲۴ ساعته و روزهای تعطیل
  • اولین نمایندگی معتبر تعمیر و سرویس یخچال وایت هاوس
  • انجام تعمیر یخچال شما در محل
  • داشتن شعبات و نمایندگی های متعدد در تهران
  • عیب یابی با اولین دید و رفع عیب
  • نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی
چرا نمایندگی تعمیرات وایت هاوس؟​​

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال وایت هاوس

نمایندگی ما با سابقه ‌ی بیش از 15 سال در زمینه تعمیرات یخچال وایت هاوس با افتخار به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تعمیرات در این صنعت شناخته شده است. تیم مجرب و متخصص ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا خدمات تعمیرات را ارائه می‌دهد.

تیم ما در تعمیرات یخچال ‌های وایت هاوس با هر نوع مشکلی که روبرو هستید، تخصص دارد. خدمات ما شامل اصلاح انواع خرابی‌های مکانیکی و الکتریکی، تعمیر کمپرسور، تعویض قطعات داخلی مثل ترموستات و فن، رفع نشتی‌های گاز سرمایشی و بسیاری از خدمات دیگر است.  همچنین با توجه به اهمیت و ضرورت یخچال در زندگی روزمره، تیم تعمیرات ما مستعد است که هر گونه خرابی را در محل شما تعمیر کند. با تماس با ما، یک تکنسین مجرب به آدرس شما اعزام خواهد شد تا مشکل را بررسی کرده و تعمیرات لازم را انجام دهد.

ما به کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهیم، اعتماد داریم. به همین دلیل، تمامی خدمات تعمیراتی با استفاده از قطعات اصلی و با استفاده از تجهیزات مدرن انجام می‌شود. همچنین، برای اطمینان از رضایت شما به صورت کامل، ما گارانتی 180 روزه برای تعمیرات ارائه می‌دهیم. در صورتی که پس از تعمیر خرابی مجدد رخ دهد، تیم ما بلافاصله به شما کمک خواهد کرد و مشکل را رفع خواهد کرد.

جهت دریافت خدمات تعمیرات یخچال وایت هاوس، می‌توانید با شماره نمایندگی وایت هاوس 22225007-021 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما و هماهنگی برای وقت تعمیرات است.

راه ارتباطی با نمایندگی تعمیرات وایت هاوس

  • ابتدا با شماره های موجود در سایت با نزدیک ترین شعبه نمایندگی به محل زندگی خود تماس بگیرید.
  • مشکل یخچال ساید خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید.
  • کارشناسان پس از بررسی مشکل در صورت نیاز آدرس محل سکونت شما را ثبت کرده و سریعا تعمیرکار را به محل شما اعزام می کنند.
  • منتظر بمانید تا تعمیرکار برای تعمیر ساید وایت هاوس به منزل شما بیاید.
  • پس از پایان تعمیرات در صورت رضایت، هزینه تعمیرات از شما گرفته می شود و تعمیرکار برگه گارانتی 6 ماهه را به شما تحولی می دهد.
راه ارتباطی با نمایندگی تعمیرات وایت هاوس​

تعمیر تخصصی یخچال وایت هاوس در محل

یکی از مزایای استفاده از خدمات نمایندگی وایت هاوس، تعمیر تخصصی یخچال وایت هاوس در محل می باشد. زمانی که یخچال شما دچار خرابی شد، تنها کافیست با شماره نمایندگی وایت هاوس در تهران تماس بگیرید؛ کارشناسان ما پس از بررسی مشکل شما در سریع ترین زمان تعمیر کار متخصص تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس را به محل زندگی شما اعزام می کنند. مزایای تعمیرات یخچال وایت هاوس در محل:

  • ایاب و ذهاب تعمیرکار کاملا رایگان است
  • صرفه جویی در وقت؛ حمل یخچال برای تعمیر به تعمیرگاه در این ترافیک های طاقت فرسای تهران زمان زیادی از شما خواهد گرفت.
  • کاهش هزینه حمل و نقل؛ دیگر شما هزینه ای بابت حمل یخچال خود نخواهید پرداخت
  • جلوگیری از آسیب به بدنه یخچال در حین حمل و نقل و جابه جایی
  • نظارت کامل بر روند تعمیر یخچال خود توسط تعمیرکار

سرویس یخچال وایت هاوس

سرویس منظم یخچال یکی از عوامل اساسی برای حفظ عملکرد بهینه و طول عمر طولانی آن است. یخچال‌های وایت هاوس با توجه به کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد خود، از محصولات محبوب در بازار برخوردارند. اما برای حفظ عملکرد و کارایی این دستگاه ها، سرویس یخچال وایت هاوس ضروری است. از مزایای سرویس دوره ای:

  •  حفظ عمر مفید یخچال: با انجام تعمیرات پیشگیرانه و سرویس منظم، قطعات و مکانیزم های داخلی یخچال به بهترین شکل، عملکرد خود را حفظ می‌کنند. این کار باعث می‌شود که عمر مفید یخچال افزایش یابد و نیاز به تعویض زود هنگام آن کاهش یابد.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی: یخچال های تنظیم شده در وضعیت عملکرد بهینه، به طور موثرتری انرژی را مصرف می‌کنند. سرویس یخچال وایت هاوس باعث می‌شود که یخچال به درستی تنظیم شده و هرگونه نشتی برطرف شود، که در نتیجه، مصرف انرژی آن و هزینه های برق ماهیانه شما کاهش می‌یابد.
  •  افزایش ایمنی: تعمیرات پیشگیرانه و سرویس یخچال، بررسی ایمنی و عملکرد صحیح دستگاه را شامل می شود این امر به شما اطمینان می‌دهد که هیچ خطری از نظر ایمنی برای شما و خانواده‌تان به وجود نخواهد آمد. همچنین، تعمیرات پیشگیرانه می‌تواند به شناسایی مشکلات احتمالی در دستگاه کمک کند و از وقوع مشکلات جدی و ناگهانی جلوگیری کند.

در نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال وایت هاوس ، سرویس یخچال به صورت حرفه‌ای و با استفاده از قطعات اصلی انجام می‌شود. این امر به شما اطمینان می‌دهد که دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر می‌شود و عملکرد بهینه خود را حفظ خواهد کرد. سرویس یخچال وایت هاوس در نمایندگی در چندین مرحله انجام می شود:

  • تمیز کردن فضای داخلی یخچال

در این مرحله، تمام مواد غذایی از داخل یخچال خارج می‌شوند و داخل دستگاه به دقت تمیز می‌شود. قفسه‌ها، درب‌ها و سایر قطعات داخلی با استفاده از محلول ضدعفونی کننده و پارچه نرم تمیز می‌شوند. همچنین، در صورت وجود یخ یا رسوبات در بخش فریزر، آنها نیز تمیز می‌شوند.

  • بررسی سیستم خنک‌کننده: در این مرحله، تکنسین سرویس، سیستم خنک‌کننده یخچال را بررسی می‌کند. این شامل بررسی کمپرسور، فن خنک‌کننده، کویل‌های خنک‌کننده و سیستم مبرد است. در صورت وجود هر گونه خرابی یا نقص، تعمیرات لازم انجام می‌شود و قطعات معیوب تعویض می‌شوند.
  • بررسی درب یخچال: در این مرحله، درب و درزهای یخچال بررسی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که هیچ نشتی هوا وارد دستگاه نشده است. در صورت وجود نشتی، درزها تنظیم و تعمیر می‌شوند تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود.
  • تنظیم دما: در این مرحله، دمای یخچال و فریزر بررسی و تنظیم می‌شود. این امر به حفظ تازگی مواد غذایی و جلوگیری از بروز خرابی‌های ناشی از دمای نامناسب کمک می‌کند.
  • تعویض فیلترها: در صورت وجود فیلترهای هوا یا آب در یخچال، تعویض آنها در این مرحله انجام می‌شود. تعویض منظم فیلترها به حفظ کیفیت هوا و آب در دستگاه کمک می‌کند.
  • تست عملکرد: در انتهای سرویس، یخچال وایت هاوس تست می‌شود تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل شود. این شامل بررسی سرمایش و گرمایش، عملکرد درب‌ها و کنترل کننده‌ها است.

تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس توسط تعمیرکار متخصص وایت هاوس

تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس به دلیل فناوری پیچیده ای که در ساخت آن به کار رفته یک کار کاملا تخصصی است که باید تعمیر آن را بر عهده تکنسین متخصص انجام شود. تمامی تعمیرکاران تعمیرگاه مرکزی یخچال وایت هاوس ، 15 سال سابقه تعمیر در حوزه محصولات وایت هاوس را دارند. همچنین هر 3 ماه برای تکنسین های مجموعه کلاس های آموزشی برگذار می شود تا تخصص آن ها متناسب با متد های روز، آپدیت  شود.  تعمیرکاران متخصص نمایندگی دارای تجربه و تخصص بالایی در تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس هستند. آنها با مدل‌ها و قطعات وایت هاوس آشنایی کامل دارند و با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای مورد نیاز، مشکلات را به راحتی تشخیص می‌دهند و تعمیر می‌کنند. تجربه و تخصص این تعمیرکاران باعث می‌شود تعمیرات یخچال وایت هاوس به صورت سریع و کارآمد انجام شود. همچنین تعمیرکاران نمایندگی مرکزی یخچال وایت هاوس ضمانت تعمیرات را نیز ارا ارائه می‌دهند. این به معنی این است که در صورتی که پس از تعمیر مجدداً مشکلی در یخچال فریزر وایت هاوس شما بوجود آید، می‌توانید به آنها مراجعه کنید و آنها مسئولیت تعمیر را به عهده بگیرند. این موضوع به شما اطمینان می‌دهد که تعمیرات به درستی و با کیفیت انجام می‌شوند.

در نهایت تمامی هزینه تعمیرات و تعویض قطات طبق تعرفه اتحادیه می باشد. نگران هزینه تعمیرات نباشید. رضایت شما اولویت مجموعه ماست. نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر وایت هاوس برای رفاه حال شما مشتریان عزیز، مناسب ترین و پایین ترین هزینه را برای تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در نظر می گیرد.

نمایندگی مجاز تعمیر وایت هاوس​

توصیه می شود حتما تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس، توسط نمایندگی تعمیرات یخچال وایت هاوس صورت گیرد. زیرا اگر تعمیر دستگاه خود را به تعمیرکار نابلد و غیرمتخصص بسپارید ممکن است یخچال شما پس از مدت کوتاهی دوباره خراب شده و حتی خسارت های بیشتر به ساید وایت هاوس شما وارد شود و شما برای تعمیر آن باید هزینه مضاعفی را پرداخت  نمایید.

نمایندگی مجاز تعمیر وایت هاوس​​

مشکلات رایج یخچال فریزر وایت هاوس

یخچال وایت هاوس صدای زیادی می دهد

صدای بلند و غیرطبیعی یخچال ممکن است به دلیل ورود آب به فریزر یا لوله‌های آب در یخچال باشد. در صورتی که این صدا رخ داد، ممکن است برخی قطعات درون یخچال آسیب دیده یا نیاز به تنظیمات و تعمیرات باشد. بررسی و تعمیر توسط یک تکنسین مجرب می‌تواند مشکل را حل کند. همچنین لوله‌های خنک کننده درون یخچال نیز می‌توانند منشأ صدای زیاد باشند. زمانی که یخچال را روشن می‌کنید، لوله‌ها از یک فرایند به نام “تعریق” عبور می‌کنند که می‌تواند صدایی مشابه صدای آب جاری ایجاد کند. این صدا معمولاً طبیعی است و به مرور زمان کاهش می‌یابد. برخی یخچال‌ها فن‌های خنک‌ کننده دارند که به منظور خنک کردن هوا درون یخچال استفاده می‌شوند. اگر فن‌ها مسدود یا خراب شده باشند، ممکن است صدای زیادی ایجاد کنند. در این صورت، نیاز به تعمیر یا تعویض فن ممکن است وجود داشته باشد.

سنسور دما  یخچال عمل نمی کند

در بعضی موارد، سنسور دما در یخچال ممکن است دچار خرابی شده باشد. اگر سنسور دما درست کار نکند، یخچال قادر به تشخیص درست دما نخواهد بود. در این صورت، بهتر است سنسور را تعویض یا تعمیر کنید. خرابی قطعاتی مانند کمپرسور می‌تواند به عدم عملکرد سنسور دما منجر شود. در صورتی که سنسور تمام اطلاعات لازم را به صورت صحیح ارسال کند، اما یخچال همچنان به درستی کار نکند، باید دیگر قطعات را بررسی کنید. همچنین مشکل ممکن است در برد کنترل یخچال باشد. در صورتی که برد دستوراتی که از سنسور دریافت می‌کند را به درستی پردازش نکند، یخچال به درستی عمل نخواهد کرد.

یخچال به طور مداوم کار می کند

اگر یخچال به طور مداوم کار می‌کند و نمی‌توانید دمای آن را کنترل کنید، احتمالاً دلیل آن یکی از این موارد است: ممکن است تنظیمات یخچال به طور نادرست تنظیم شده باشد. بررسی کنید که دمای یخچال به درستی تنظیم شده است، اگر درب یخچال به درستی بسته نشود یا در آن شکافی وجود داشته باشد، هوای گرم از محیط به داخل یخچال نفوذ می‌کند و سیستم خنک‌کننده باید به طور مداوم کار کند تا دما را در محدوده موردنظر نگه دارد. بررسی کنید که درب یخچال به طور کامل بسته شده و هیچ شکافی وجود ندارد، ترموستات یخچال مسئول کنترل دما است. اگر ترموستات خراب یا نادرست عمل کند، ممکن است سیستم خنک‌کننده به طور مداوم کار کند. در این صورت، تعمیر یا تعویض ترموستات لازم است، در برخی موارد، سنسور دما در یخچال ممکن است مشکل داشته باشد و دما را به طور نادرست تشخیص دهد. این امر می‌تواند منجر به کارکرد مداوم سیستم خنک‌کننده شود. در این صورت، سنسور دما باید تعمیر یا تعویض شود.

یخساز یخچال کار نمی کند

یخ درست نکردن یخساز می تواند به علت: مسدود شدن فیلتر ورودی آب، روشن نبودن یخساز، مسدود شدن، خرابی یا باز نبودن شیر ورودی آب، خرابی شیربرقی، یخ زدن لوله های انتقال آب، کم بودن سرمای فریزر باشد. بهترین راه برای رفع این مشکل، سپردن آن به یک تکنسین مجاز و معتبر است که خرابی یخساز را به درستی تشخیص داده و  تعمیرات یخساز را با کیفیت بالایی انجام دهد.

واشر دور درب یخچال خراب شده است

واشر دور درب یخچال معمولاً برای ایجاد یک درز در شکاف بین درب و بدنه یخچال استفاده می‌شود. این کار به منظور جلوگیری از نفوذ هوای گرم از محیط به داخل یخچال و خنک نگه داشتن دما درون آن است. اگر واشر دور درب یخچال خراب شده است، احتمالاً به این دلایل ایت: واشر دور درب یخچال ممکن است به مرور زمان و به دلیل استفاده مکرر و تغییرات دما و رطوبت فرسوده شده و خراب شود. در این صورت، واشر باید تعویض شود، در برخی موارد، واشر ممکن است به دلیل ضربه، نیروی زیاد یا عدم استفاده صحیح شکسته شود. در این صورت، باید واشر قدیمی را با یک واشر جدید جایگزین کنید.

صفحه ی دیجیتالی یخچال کار نمی کند

صفحه دیجیتال یخچال نیاز به منبع تغذیه برای عملکرد صحیح دارد. اگر منبع تغذیه برقی به درستی متصل نشده است یا به هر دلیلی قطع شده است، صفحه دیجیتال کار نخواهد کرد. بررسی کنید که کابل برق به درستی متصل شده است و برق در سوکت وجود دارد. صفحه نمایش دیجیتال ممکن است به دلیل خرابی سخت‌افزاری یا مشکل در پردازشگر صفحه نمایش نیز خراب شده باشد. در این صورت، صفحه نمایش باید تعمیر یا تعویض شود. همچنین صفحه دیجیتال یخچال به برد کنترل یخچال متصل است و اطلاعات لازم را از آن دریافت می‌کند. اگر برد خراب شده یا عمل نکند، صفحه دیجیتال نمی‌تواند به درستی عمل کند. در این صورت، تعمیر یا تعویض سیستم کنترل لازم است. در برخی موارد، مشکلات نرم‌افزاری در صفحه دیجیتال ممکن است باعث عدم کار آن شود. در این صورت، راه‌ حل ممکن است بازنشانی نرم‌افزار صفحه دیجیتال یا به‌ روزرسانی آن می  باشد.

یخچال برفک می زند

سیستم دیفراست یخچال شامل لوله‌ها و دریچه‌هایی است که برفک را به بیرون از یخچال تخلیه می‌کند. اگر این سیستم مسدود شده یا خراب شده باشد، ممکن است برفک درون یخچال تجمع کند. در این صورت، باید سیستم تخلیه برفک را بررسی و در صورت لزوم تمیز کرده و تعمیر کنید. همچنین اگر درب یخچال به درستی بسته نشده و هوا سرد و خشک داخل یخچال با هوای دم و مرطوب خارج یخچال ترکیب شود، ممکن است برفک تشکیل شود. در این صورت، بررسی کنید که درب یخچال به درستی بسته شده باشد. اگر سیستم خنک کننده یخچال مشکلی داشته باشد و به درستی کار نکند، ممکن است دمای داخل یخچال بالا رود و رطوبت درون آن تجمع کند و برفک تشکیل شود. در این صورت، باید سیستم خنک کننده را بررسی و در صورت لزوم تعمیر کنید.

سوالات متداول

جهت تعمیرات یخچال وایت هاوس باید با تعمیرگاه مرکزی یخچال وایت هاوس تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمائید. جهت ارتباط با ما کافی است با شماره هایی که در سایت می بینید تماس بگیرید همچنین می توانید با شماره تلفن وایت هاوس 22225007-021 که خط شبانه روزی این مجموعه است تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.

نحوه ی مراجعه تعمیر کار برای تعمیرات یخچال وایت هاوس از سوی مرکز به گونه ای است که ابتدا زمان حدودی مراجعه مشخص می گردد. همچنین قبل از مراجعه قطعی مجددا با تماس می گیریم و از حضور و آمادگی شما اطمینان حاصل می کنیم.

خیر اگر مشکل همان بخش قبلی که باشد که به وسیله ی ما تعمیر شده بود، ما موظف هستیم که مشکل را برطرف کنیم چون در قبال کارمان ضمانت داریم.

تعمیرکاران ما در این مجموعه دارای سوابق زیادی هستند و تجربه ی برخورد با مشتریان زیادی را داشته اند همچنین از سوی مراکز انتظامی دارای مدارک تائید شده هستند.

شما قادر هستید هزینه ی تعمیرات را به دو صورت پرداخت نمائید : زمانی که کار تعمیرات لوازم وایت هاوس شما به پایان رسید و مشکل برطرف شد می توانید هزینه را به حساب شرکت و یا به حسای خود شخص تعمیر کار پرداخت نمائید.

خیر، این نمایندگی به هیچ عنوان قطعات یدکی را به صورت جداگانه نمی فروشد، فقط و فقط این قطعات جهت تعمیرات لوازم پروفایل شما به کار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =