نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

تعمیر برد یخچال مابه

تعمیر برد یخچال مابه

یکی از خدماتی که در نمایندگی تعمیرات یخچال مابه صروت می گیرد، تعمیر برد یخچال مابه است. برد یخچال که حکم مغز دستگاه را دارد، مهم ترین قطعه در یخچال می باشد که تمام بخش های آن را کنترل می کند. در صورت خرابی، یخچال به طور کامل از کار می افتد، به همین دلیل تشخیص زودهنگام خرابی و تعمیر برد از اهمیت بالایی برخوردار است، و حتما باید در تعمیرگاه ها و نماینگی های معتبر که تکنسین های آن ها تخصص لازم را برای تعمیر برد یخچال دارند، صورت بگیرد. با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما علت خرابی برد یخچال، علائم خرابی برد و قیمت برد یخچال مابه را بگوییم.

قیمت برد یخچال مابه 1403

قیمت برد یخچال مابه به عوامل مختلفی از جمله مدل یخچال، نوع برد و محل خرید شما بستگی دارد. به طور کلی، قیمت برد یخچال مابه می تواند از 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر باشد.

عوامل موثر بر قیمت برد یخچال مابه

  • مدل یخچال: برد یخچال های مختلف قیمت های متفاوتی دارند. به طور کلی، برد یخچال های ساید بای ساید و مدل های جدیدتر گران تر از برد یخچال های معمولی و مدل های قدیمی تر هستند.
  • نوع برد: بردهای یخچال انواع مختلفی دارند، از جمله برد اصلی، برد اینورتر، برد دیسپنسر آب و برد پنل. قیمت هر نوع برد متفاوت است.
  • محل خرید: شما می توانید برد یخچال مابه را از فروشگاه های لوازم خانگی، تعمیرگاه های لوازم خانگی و یا به صورت آنلاین خریداری کنید. قیمت ها در مکان های مختلف می تواند متفاوت باشد.

علت خرابی برد یخچال مابه چیست؟

دلایل مختلفی می تواند علت خرابی برد باشد، اما تشخیص آن فقط و فقط باید توسط یک تعمیرکار مابه صورت بگیرد، زیرا تشخیص اشتباه، ممکن است باعث خرابی و از کار افتادن همیشگی دستگاه شما شود و شما را متحمل خسارتهای زیادی کند. دلایل خرابی برد:

علت خرابی برد یخچال مابه چیست؟

نوسانات برق

یکی از علت های رایج خرابی برد یخچال مابه، نوسانات برقی است. افزایش و کاهش ولتاژ برق نه تنها به برد اصلی دستگاه آسیب می رساند بلکه می تواند باعث سوختن و خرابی دیگر قطعات دستگاه شود. بنابراین توصیه ما به شما استفاده از یک محافظ برق برای یخچال است تا از نوسانات برقی جلوگیری کند.

خرابی دیگر قطعات؛ علت خرابی برد یخچال مابه

در صورتی که یک قطعه در یخچال دچار خرابی شود و شما اقدام به تعمیر آن قطعه نکنید، با گذشت زمان خرابی یک قطعه می تواند به برد اصلی  شما آسیب بزند، زیرا برد متحمل فشار زیادی می شود تا خرابی آن قطعه را در دستگاه جبران کند.

برخورد آب به برد

هر وسیله برقی در صورت آب گرفتگی دچار خرابی شده و قطعات و سیم پیچی های آن از کار می افتد؛ یخچال مابه نیز از این امر مستثنی نمی باشد. اگر یخچال خود را با شستشو آب تمیز کنید، احتمال سوختن برد اصلی دستگاه و جود دارد. توصیه می شود برای تمیز کردن، از یک دستمال پارچه ای نمدار استفاده کنید.

علائم خرابی برد مابه

زمانی که برد یخچال مابه دچار نقص و خرابی شود، شما بر روی دستگاه خود نشانه هایی را مشاهده می کنید، این نشانه ها را جدی گرفته و برای رفع آن سریعا با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مابه تماس بگیرید 22225007-021. تعمیرکار ، پس از عیب یابی دستگاه، اقدام به تعیر برد مابه می کند. علائم خرابی برد یخچال مابه:

  • سیستم تنظیم دما یخچال به درستی کار نمی‌کند؛ خرابی برد یخچال شما میتواند همانطور که موجب سرمای بیش از حد شود. موجب سرد نشدن یخچال هم بشود
  • فاسد شدن مواد غذایی موجود در یخچال
  • بدنه یخچال دارای الکتریسیته است
  • پشت یخچال مابه بیش از حد استاندارد داغ می‌شود
  • یکی از شایع ترین مشکلاتی که وجود دارد، برفک زدن یخچال است.
  • یخچال شما روشن نمی‌شود.

علائم خرابی برد مابه

هزینه تعمیر برد یخچال مابه

هزینه تعمیر برد مابه با توجه به فاکتورهای زیر:

  • مدل یخچال
  • پارت نامبر
  • نوع ایپرام و تاریخ ساخت
  • آبا برد شما قبلا هم، تعویض یا تعمیر شده؟

متغیر است. اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که اگر تعمیر برد مابه شما، توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مابه صورت بگیرد، ما از شما کمترین هزینه تعمیرات را نسبت به سایر نمایندگی ها دریافت می کنیم. همچنین تمامی قطعاتی که در تعمیر برد یخچال مابه استفاده می شود اصل و اورجینال بوده و دارای کارت گارانتی 6 ماهه است. برای اطلاع از هزینه تعمیر برد، همین حالا با نمایندگی ت تماس بگیرید22225007_021. در نمایندگی مابه خدماتی که  برای تعمیر برد ارائه می شود شامل موارد زیر می باشد:

  1. تعمیر برد آب خورده
  2. تعمیر برد سوخته
  3. تعمیر برد نمایشگر

نحوه تعمیر برد مابه

در گذشته تعمیر یخچال مابه کار چندان سخت و حرفه‌ای نبوده؛ زیرا کل سیستم یخچال از کمپرسور و یک ترموستات و نهایتا یک لامپ تشکیل شده بود، ولی با پیشرفت تکنولوژی، یخچال‌ها دارای پیچیدگی خاصی شدند که تعمیر آن‌ها را تبدیل به امری تخصصی کرده و از حالت سنتی خود خارج ساخته است.

یکی از علائمی که شما متوجه میشوید برد یخچال مابه نیاز به تعمیر دارد، سرد نکردن یخچال است. البته سرد نشدن یخچال می‌تواند علت‌های دیگری نظیر، از فشار افتادن کمپرسور، نشت گاز و خرابی فن نیز باشد. اغلب تعمیرکارانی که تخصص کافی در مورد تشخیص خرابی برد مابه را ندارند، ممکن است با تشخیص اشتباه خود آسیب و صدمات بیشتری به دستگاه شما وارد کنند.

اما زمانی که شما برای تعمیر برد یخچال مابه خود به نمایندگی های رسمی مراجعه می کنید؛ تعمیرکار پس از تشخیص درست خرابی برد، برای تعمیر دستگاه ابتدا یخچال را از برق می کشد ، سپس برای برداشتن برد الکترونیکی با استفاده از پیچ گوشتی پنل روی برد را بر می دارد، سیم ‌های برد و زبانه‌های قفل برد را جدا کرده و برد الکترونیکی را خارج می سازد. توجه داشته باشید که گاهی اوقات برد یخچال دچار مشکلاتی می‌شود که امکان تعمیر برای آن وجود ندارد و تعمیرکاران آن را غیر قابل استفاده می‌دانند؛ در چنین شرایطی شما باید اقدام به تعویض و نصب برد جدید کنید. برای اطلاع از قیمت برد یخچال مابه با نمایندگی ما تماس بگیرید22225007_021.

بیشتر بخوانید: علت ارور hrs یخچال مابه

نحوه تعمیر برد مابهسخن آخر

ما در این مقاله به بررسی علت خرابی برد یخچال مابه، علائم خرابی برد و هزینه تعمیر آن پرداخته ایم. در صورت خرابی برد مابه برای تعمیر آن حتما به نمایندگی های رسمی تعمیرات مراجعه کنید. مزایای استفاده از خدمات تعمیرات نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال مابه:

  • تکنسین های متخصص با 15 سال سابقه فعالیت در حوزه تعمیرات لوازم خانگی مابه
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • تمامی خدمات تعمیرات دارای ضمانت 6 ماهه می باشد
  • دریافت کم ترین هزینه تعمیرات از مشتریان عزیز
  • ارائه خدمات در محل و تمامی نقاط تهران

سوالات متداول

هزینه تعمیر برد یخچال مابه متغیر است؟

بله، با توجه به مدل و نوع دستگاه و دلایل متعدد دیگر تعمیر برد یخچال شما میتواند هم از نظر قیمتی و هم از نظر زمانی متغیر باشد.

آیا تعویض برد یخچال بهتر از تعمیر آن است؟

این موضوع به شدت خرابی برد بستگی دارد. اگر برد به شدت آسیب دیده باشد، تعویض آن ممکن است مقرون به صرفه تر از تعمیر باشد. با این حال، در بسیاری از موارد، تعمیر برد می تواند راه حل مقرون به صرفه تری باشد.

آیا یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال میتواند به خاطر برد باشد؟

بله، یکی از دلایلیخ زدن مواد غذایی در یخچال میتواند خرابی برد ساید مابه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 7 =

من این متن را مطالعه کردم واقعا کاربردی بود ممنون از زحمات شما، برای تعمیر یخچال با شماره نمایندگی تماس میگیرم.
نام و نام خانوادگی
عنوان

جدول محتوا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سایر مقالات

نحوه-چیدمان-مواد-غذایی-در-یخچال-جنرال-الکتریک-شاخص
راهنمای چیدمان داخل یخچال فریز
 لباسشویی تک شیر و دو شیر چه تفاوتی با هم دارند؟
 لباسشویی تک شیر و دو شیر چه تفاوتی با هم دارند؟
تعمیر و تعویض فیلتر یخچال پروفایل
تعویض فیلتر یخچال پروفایل
شستن پتو با لباسشویی
چگونه پتو را با لباسشویی بشوییم؟
ترموستات یخچال
ترموستات یخچال
در-مورد-برچسب-انرژی-چقدر-میدانید-شاخص
در مورد برچسب انرژی چقدر میدانید؟
تنظیم سختی آب در ماشین ظرفشویی
تنظیم سختی آب در ماشین ظرفشویی
 مزایا و معایب قرص ماشین ظرفشویی
 مزایا و معایب قرص ماشین ظرفشویی
راهنمای خرید بهترین مایع لباسشویی
راهنمای خرید بهترین مایع لباسشویی
تاثیر-قطعی-برق-بر-لوازم-خانگی-شاخص
تاثیر قطعی برق بر لوازم خانگی