نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

ارور DF یخچال فریزر جنرال الکتریک

ارور DF یخچال فریزر جنرال الکتریک

ارور DF یخچال فریزر جنرال الکتریک جزو خطاهای رایجی است که در یخچال فریزرهای برند جنرال الکتریک رخ می دهد و کاربران این دستگاه حداقل یک بار با این ارور مواجه می شوند.

یخچال فریزرهای جنرال الکتریک یکی از محصولات محبوب در بازار است. این یخچال ها دارای طراحی زیبا و عملکرد قوی هستند. این دستگاه دارای دو بخش جداگانه برای یخچال و فریزر است. بخش یخچال دارای قفسه ها و درب های متنوعی است که به کاربران امکان می‌دهد مواد غذایی را به ترتیب و به صورت منظم قرار دهند. همچنین، دارای سیستم خنک کننده قوی است که مواد غذایی را در دمای مناسب نگه می‌دارد.

علاوه بر این، یخچال فریزرهای جنرال الکتریک دارای قابلیت های متنوعی مانند سیستم هوشمند کنترل دما، سیستم خنک کننده هوشمند و سیستم صوتی هشدار است. این ویژگی ها به کاربران امکان می‌دهد تا مواد غذایی خود را به صورت بهینه نگهداری کنند و در صورت وجود هر گونه مشکل، به آنها هشدار دهد. در واقع عملکرد سیستم عیب یابی خودکار یخچال های GE  نیز یکی از ویژگی های بسیار کارآمد این برند است؛ به صورتی که اگر در بخشی از دستگاه مشکل یا اختلال ایجاد شود، این سیستم با نشان دادن ارور مخصوص آن خرابی به صورت دو حرف انگلیسی، شما را از وجود هرگونه ایرادی در یخچالتان مطلع می سازد.

در این مقاله از نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک می توانید دلایل ایجاد این کد خطا و روش های رفع آن را بخوانید.

علت ایجاد ارور DF در یخچال فریزر جنرال الکتریک چیست؟

پس از مواجهه شما با این کد خطا ممکن است برای شما هم سوال پیش آمده باشد که علت ایجاد ارور DF در یخچال فریزر جنرال الکتریک چیست؟

پاسخ شما در این مقاله نوشته شده است.

ارور DF که مخفف DeFrost است، زمانی روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود که در قطعات هیت، سیستم دیفراست، المنت و یا تایمر دستگاه نقص و اختلال ایجاد شده باشد. در واقع اگر در طول 24 ساعت در یخچال فریزر جنرال الکتریک عمل یخ زدایی(دیفراست) انجام نشود، کد خطای DF ظاهر می شود. نتیجه این روند این است که سیستم خنک کننده یخچال فریزر متوقف شده و محفظه داخلی شروع به گرم شدن می کند.

در صورتی که برای رفع خطای ظاهر شده نیاز به کمک یا راهنمایی دارید، می توانید با نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک|تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک تماس بگیرید.

علت ایجاد ارور DF در یخچال فریزر جنرال الکتریک چیست؟

علائم ارور DF یخچال فریزر جنرال الکتریک

علائم ارور DF یخچال فریزر جنرال الکتریک چیست؟ اگر برای شما هم این سوال پیش آمده باشد، باید این قسمت از مقاله را مطالعه و بررسی کنید.

از آن جا که نتیجه ارور DF توقف کارکرد سیستم خنک کننده ی دستگاه می باشد، برای مشاهده و بررسی علائم این کد خطا دو راه وجود دارد:

  • بررسی دمای داخلی یخچال: اگر دمای داخلی یخچال بالاتر از حالت معمولی است، ممکن است این مورد در نتیجه ی بروز کد خطای DF باشد.
  • بررسی سیستم خنک کننده: اگر سیستم خنک کننده یخچال با مشکلی مواجه شده است، ممکن است این مورد هم در نتیجه ی بروز کد خطای DF باشد. سیستم خنک کننده شامل کمپرسور، اواپراتور، رادیاتور و فن می باشد؛ برای اینکه متوجه شوید سیستم خنک کننده متوقف شده است یا خیر، کارکرد این قطعات را چک کنید.
  • اختلال در سیستم یخ زدایی و دیفراست: شما می توانید برای بررسی این مورد، سری به چراغ دیفراست بزنید و در صورت روشن بودن این چراغ، متوجه می شوید که سیستم دیفراست دچار مشکل شده و کار نمی کند.

بیشتر بخوانید: ارور یخچال tc | tF جنرال الکتریک 

علائم ارور DF یخچال فریزر جنرال الکتریک

چگونه خطای DF یخچال فریزر جنرال الکتریک را برطرف کنیم؟

در مورد قبلی بررسی کردیم که در صورت ایجاد خطای DF کدام یک از قسمت های یخچال فریزر دچار اختلال می شود. پس برای اینکه بدانید چگونه خطای DF یخچال فریزر را برطرف کنیم، کافی است قطعات مختلف این سیستم ها را شناخته و در صورت نیاز آن ها را تعمیر یا تعویض کنیم. برای انجام این روند می توانید از تعمیرکار جنرال الکتریک کمک بگیرید.

برای رفع این کد خطا ابتدا باید قطعات مختلف سیستم هایی که در نتیجه ایجاد ارور DF دچار مشکل می شوند را بشناسید:

  • قطعات سیستم خنک کننده: کمپرسور(موتور)، اواپراتور(تبخیر کننده)، کندانسور(رادیاتور)، فیلتر درایر(فیلتر خشک کن)، ترموستات، فن داخلی
  • قطعات سیستم دیفراست: ترمودیسک، ترموفیوز، المنت، فن اواپراتور، سنسور دیفراست، تایمر دیفراست

در نتیجه در صورت بروز مشکل در هر یک از این قطعات، باید آن ها را تعویض یا تعمیر کنید. از آن جا که هر دوی این سیستم ها، عملکرد حیاتی در کارکرد دستگاه دارند، توصیه می شود برای این کار با تعمیرگاه مرکزی یخچال جنرال الکتریک تماس حاصل فرمایید.

چگونه خطای DF یخچال فریزر جنرال الکتریک را برطرف کنیم؟نتیجه گیری

این، مقاله ای برای بررسی و رفع ارور یخچال فریزر جنرال الکتریک کد خطای DF بود. برای اینکه شما بتوانید به درستی از یخچال فریزر خود نگهداری کنید، از صد در صد قابلیت های آن استفاده کنید و همچنین عمر مفید آن را بالا ببرید، باید خطاهای دستگاه و نحوه بررسی و رفع آن را نیز بدانید.

سعی کردیم مطلبی که برایتان آماده کردیم، جامع و کامل باشد؛ در صورتی که موردی را فراموش کردیم، می توانید در قسمت نظرات کاربران به ما اطلاع داده و دیگران را نیز در اطلاعات جدید سهیم کنید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 15 =

من این متن را مطالعه کردم واقعا کاربردی بود ممنون از زحمات شما، برای تعمیر یخچال با شماره نمایندگی تماس میگیرم.
نام و نام خانوادگی
عنوان

جدول محتوا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سایر مقالات

نحوه-چیدمان-مواد-غذایی-در-یخچال-جنرال-الکتریک-شاخص
راهنمای چیدمان داخل یخچال فریز
 لباسشویی تک شیر و دو شیر چه تفاوتی با هم دارند؟
 لباسشویی تک شیر و دو شیر چه تفاوتی با هم دارند؟
تعمیر و تعویض فیلتر یخچال پروفایل
تعویض فیلتر یخچال پروفایل
شستن پتو با لباسشویی
چگونه پتو را با لباسشویی بشوییم؟
ترموستات یخچال
ترموستات یخچال
در-مورد-برچسب-انرژی-چقدر-میدانید-شاخص
در مورد برچسب انرژی چقدر میدانید؟
تنظیم سختی آب در ماشین ظرفشویی
تنظیم سختی آب در ماشین ظرفشویی
 مزایا و معایب قرص ماشین ظرفشویی
 مزایا و معایب قرص ماشین ظرفشویی
راهنمای خرید بهترین مایع لباسشویی
راهنمای خرید بهترین مایع لباسشویی
تاثیر-قطعی-برق-بر-لوازم-خانگی-شاخص
تاثیر قطعی برق بر لوازم خانگی