نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

ارور DE لباسشویی جنرال الکتریک

ارور DE لباسشویی جنرال الکتریک

در این مقاله از نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک قصد داریم در مورد ارور DE لباسشویی جنرال الکتریک، علت ایجاد این کد خطا و راه های بررسی و رفع آن را بیان کنیم.

در لباسشویی های جنرال الکتریک ایرادات مختلفی مثل تخلیه نشدن آب، نچرخیدن دیگ دستگاه، آبگیری نکردن، باز ماندن درب لباسشویی، کند پر شدن آب برای آبگیری و موارد دیگری اتفاق می افتد که بعضی از این موارد به صورت کدخطا روی نمایشگر دستگاه نمایش داده می شود.

هر کدام از این کدخطاها نشان دهنده ی یک اختلال خاص در روند شستشوی لباسشویی های جنرال الکتریک است و در هر برندی این ارورها و کدخطاها تغییر می کند.

ارورهای رایج لباسشویی جنرال الکتریک به کاربر و همچنین تعمیرکار کمک می کند تا مشکل را هر چه سریعتر ریشه یابی کرده و آن را برطرف کند. شما می توانید لیست کاملی از تمام کدخطاهای لباسشویی جنرال الکتریک را در مقاله ای دیگر از ما مشاهده کنید. توصیه می شود در صورت مواجهه با هر یک از کدخطاها که روی نمایشگر نمایان می شود، هر چه سریعتر با نمایندگی رسمی و مرکزی تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک تماس بگیرید و خودتان آن را حل نکنید.

حالا در این مقاله سعی کردیم یک ارور از بین ارورهای رایج این دستگاه را بررسی و همه چیز در مورد علت ایجاد و همچنین رفع آن را بنویسیم.

پس با ما همراه باشید.

علت نمایش کدخطای DE لباسشویی جنرال الکتریک

اگر شما هم برایتان سوال پیش آمده که علت نمایش کدخطای DE لباسشویی جنرال الکتریک چیست، باید بگویم که علت اصلی این ارور باز بودن درب و چانه در طول چرخه شستشو می باشد.

فرض کنید می خواهید از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید. لباس هارا در آن قرار داده و مواد شوینده را در جا پودری ریخته اید؛ برنامه شستشو را انتخاب می کنید و کلید شروع را می زنید. اما ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند.

همه چیز را چک کرده و دوباره این روند را تکرار می کنید. اما نه!

باز هم شستشو شروع نمی شود.

در این حالت ناگهان مشاهده می کنید که روی نمایشگر لباسشویی ارور DE نمایان شده و شما خشکتان می زند!

در این حالت چه باید کرد؟ اصلا چرا ارور DE ایجاد می شود؟ دلیل بسته نشدن درب لباسشویی در چرخه شستشو و نمایش کدخطای DE چیست؟ و …

در ادامه می خواهیم دلایل ایجاد این ارور را با هم بررسی کنیم.

خرابی سوئیچ سنسور فشار سبب ایجاد ارور DE لباسشویی جنرال الکتریک

اولین دلیل برای باز ماندن درب لباسشویی در حین کار ممکن است خرابی سوئیچ سنسور فشار باشد.

سوئیچ سنسور فشار یا پرشر سوئیچ قطعه ای است که در کنار هیدرواستات تعبیه شده و در تعیین میزان آب ورودی به لباسشویی به این قطعه کمک می کند. این قطعه یک شیلنگ کوچک دارد. زمانی که آب به داخل دیگ وارد می شود، فشار در شیلنگ کم کم فشرده شده و به محض اینکه این فشار به حداکثر مقدار خود می رسد، ورود آب قطع می شود.

اگر پرشر سوئیچ خراب باشد، ممکن است درب لباسشویی در چرخه شستشو به طور کامل بسته نشود و نهایتا ارور DE نمایان شود.

در چنین حالتی سعی کنید با یک تعمیرکار مجرب تماس بگیرید تا این قطعه را تعویض کند.

مقالات مرتبط: ارور E23 لباسشویی جنرال الکتریک

خرابی سوئیچ سنسور فشار سبب ایجاد ارور DE لباسشویی جنرال الکتریک

اشکال در سیم کشی باعث ایجاد ارور DE لباسشویی جنرال الکتریک

اشکال در سیم کشی باعث ایجاد ارور DE لباسشویی جنرال الکتریک می شود.

اگر سیم کشی لباسشویی شما به درستی نصب نشده یا خراب شده باشد، می تواند تاثیری بر بسته نشدن درب در طول چرخه شستشو داشته باشد. در صورتی که در سیم کشی اشکال وجود داشته باشد، قفل درب ممکن است به درستی کار نکند و درب باز بماند و یا حتی یا در حین چرخه شستشو باز شود. 

برای رفع این مشکل، بهتر است با تعمیرکار مجاز تماس بگیرید تا سیم کشی را بررسی و تعمیر کند. تعمیرات خودکار ممکن است باعث از بین رفتن تعهدات ضمانتنامه و خرابی بیشتر دستگاه شود. همچنین، ممکن است نیاز به تنظیمات و تعدیلات دیگری در لباسشویی داشته باشید تا درب به درستی بسته شده و در نهایت مشکل برطرف شود.

اشکال در سیم کشی باعث ایجاد ارور DE لباسشویی جنرال الکتریک

خرابی لاستیک دور درب

خرابی لاستیک دور درب نیز می تواند از عواملی باشد که در نهایت ارور DE را در لباسشویی جنرال الکتریک ایجاد کند.

اگر مشاهده کرده اید که: 1) این کدخطا در نمایشگر نمایش داده می شود و 2) درب لباسشویی بسته نمی شود، پس چند مورد را باید بررسی کنید. اگر در ظاهر مشکلی در قفل درب نباشد، حتما لاستیک دور درب را بررسی کنید. 

ممکن است لاستیک به صورت درستی در جای خود قرار نگرفته باشد؛ یا به هر دلیلی تغییر شکل داده و دفرمه شده باشد. یا حتی ممکن است فرسوده و پاره شده باشد. در این حالت درب لباسشویی امکان بسته شدن به صورت کامل را ندارد.

در این حالت می توانید با نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک تماس گرفته تا در اسرع وقت کارشناسان ما با حضور در محل مشکل شما را حل کنند.

خرابی لاستیک دور درب

نتیجه گیری

در نهایت علل مختلفی می تواند باعث بسته نشدن درب و چانه و نهایتا بروز و نمایش ارور DE لباسشویی جنرال الکتریک شود. مواردی که در بالا ذکر کردیم، رایج ترین علت های ایجاد این کدخطا می باشند.

شما می توانید در صورت بروز این ارور یا کدخطاهای دیگر با نمایندگی تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در تهران تماس حاصل فرمایید.

اگر مورد دیگری را شما مشاهده یا تجربه کرده اید و ما آن را در این مقاله ذکر نکرده ایم، در بخش نظرات می توانید آن را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفت =

من این متن را مطالعه کردم واقعا کاربردی بود ممنون از زحمات شما، برای تعمیر یخچال با شماره نمایندگی تماس میگیرم.
نام و نام خانوادگی
عنوان

جدول محتوا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سایر مقالات

نحوه-چیدمان-مواد-غذایی-در-یخچال-جنرال-الکتریک-شاخص
راهنمای چیدمان داخل یخچال فریز
 لباسشویی تک شیر و دو شیر چه تفاوتی با هم دارند؟
 لباسشویی تک شیر و دو شیر چه تفاوتی با هم دارند؟
تعمیر و تعویض فیلتر یخچال پروفایل
تعویض فیلتر یخچال پروفایل
شستن پتو با لباسشویی
چگونه پتو را با لباسشویی بشوییم؟
ترموستات یخچال
ترموستات یخچال
در-مورد-برچسب-انرژی-چقدر-میدانید-شاخص
در مورد برچسب انرژی چقدر میدانید؟
تنظیم سختی آب در ماشین ظرفشویی
تنظیم سختی آب در ماشین ظرفشویی
 مزایا و معایب قرص ماشین ظرفشویی
 مزایا و معایب قرص ماشین ظرفشویی
راهنمای خرید بهترین مایع لباسشویی
راهنمای خرید بهترین مایع لباسشویی
تاثیر-قطعی-برق-بر-لوازم-خانگی-شاخص
تاثیر قطعی برق بر لوازم خانگی