نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

مشکل تخلیه در ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

مشکل تخلیه در ماشین ظرفشویی

چاهک ماشین‌‌های ظرفشویی ، یک صفحه دارد که هرچند وقت یکبار برداشته و تمیز شود تقریبا همه‌ ماشین‌های ظرفشویی ها یک سیم‌پیچ تخلیه دارند (برخی از ماشین‌های ظرفشویی جدید دارای یک پمپ و موتور تخلیه جداگانه هستند) که ممکن است خراب شده و از تخلیه جلوگیری کند.

اگر سیم‌پیچ نتواند درپوش نقره‌ای لوله را بکشد، درگاه تخلیه باز نخواهد شد تا موتور و پمپ بتوانند آب را تخلیه کنند. تداوم جریان برق سیم‌پیچ  را می‌توان با اهم متر امتحان کرد (که باید ۱۱۰-۱۲۰ ولت AC باشد).

بسیاری از ماشین های ظرفشویی ها یک فیلتر تمیزکننده داخلی پشت دستگاه دارند. آب باید از درپوشی که در بدن فیلتر تمیزکننده است عبور کند. این فیلتر می‌تواند مسدود شود، یا درپوش ممکن است پیچ خورده و جابه‌جا شود و اجازه ندهد آب از فیلتر عبور کند.

فیلتر را می‌توان از داخل برداشته و تعویض کرد.( فیلتر جدید را از نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک می توانید تهیه کنید). درپوش را نیز می‌توان چرخاند که در جای خودش قرار بگیرد. مانع بعدی برای تخلیه آب، دریچه‌ فلاش عقب است. این دریچه ممکن است پیچ بخورد یا جابه‌جا و حتی مسدود شود.

دریچه‌ تخلیه را می‌توان بررسی کرد و مشکل ایجاد شده را برطرف کرد. تمام شلنگ‌های رابط بین موارد ذکر شده در بالا و خود شیلنگ تخلیه تا کل مسیر فاضلاب خانه نیز باید برای بررسی شوند که مسدود نشده باشند.

برخی از مشکلات شایع تخلیه ماشین ظرفشویی

نکات اضافی در مورد فیلترها 

در طول چرخه‌ شستشو و آب‌کشی، آب کثیف در پشت وان به قسمت فیلتر سرریز می‌کند، سپس دوباره از فیلتر عبور کرده و به داخل وان برمی‌گردد. در طول چرخه‌ شستشو و آب‌کشی، همه‌ آب از فیلتر عبور می‌کند.

آب کثیف داخل محفظه‌ جمع‌آوری، جمع شده و همانجا می‌ماند. وقتی ماشین ظرفشویی وارد مرحله پمپ می‌شود، آب مخزن به محفظه‌ جمع‌آوری پمپ می‌شود. اینکار درپوش دریچه داخل وان را می‌بندد.

پمپ، تمام آب کثیف جمع شده در محفظه را تخلیه می‌کند. یک شیر چک در درگاه لوله‌ تخلیه قرار دارد که باعث می‌شود که آب تنها در جهت تخلیه جریان یابد و مانع از بازگشت آب به داخل وان می‌شود.

شیر چک دریچه تخلیه باید پس از جریان آب دسته شود در غیر این صورت درپوش دریچه‌ی محفظه جمع‌آوری نمی‌تواند بعد از اتمام پمپ دوباره باز شود.

آب باید از فیلتر عبور کرده و دوباره به داخل وان بازگردد. ذرات غذایی بزرگ‌تر و سنگین‌تر به داخل محفظه‌ی جمع‌آوری رفته و همانجا جمع می‌شوند.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک خود میتوانید از متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک کمک بگیرید .آنها در اولین فرصت به کمک شما می آیند.

نکات اضافی در مورد فیلترها 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

من این متن را مطالعه کردم واقعا کاربردی بود ممنون از زحمات شما، برای تعمیر یخچال با شماره نمایندگی تماس میگیرم.
نام و نام خانوادگی
عنوان

جدول محتوا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سایر مقالات

داغ-شدن-بدنه-مایکروفر--شاخص
داغ شدن بدنه مایکروفر؛ علل و راه حل ها
راه حل های خنک شدن موتور یخچال
چگونه موتور یخچال را خنک کنیم؟
تعمیر-یخساز-مابه--شاخص
تعمیر یخساز یخچال مابه: راهنمای جامع
چرا آب در جا میوه ای و کف یخچال فریزر جمع می شود؟
چرا آب در جا میوه ای و کف یخچال فریزر جمع می شود؟
معنی-کلمه-vacation-mode-چیست-شاخص
معنی vacation mode یا حالت تعطیلات در یخچال فریزر
قیمت فیلتر ساید جنرال الکتریک
لیست کامل قیمت فیلتر ساید جنرال الکتریک 1403
راهنمای نصب و استفاده از ساید بای ساید پروفایل شاخص
راهنمای فارسی یخچال ساید پروفایل؛از نصب و راه اندازی تا نگهداری و تمیز کردن
انواع-ارورهای-یخچال-مابه--راه-حل-رفع-کدهای-خطا-شاخص
انواع ارورهای یخچال مابه + راه حل رفع کدهای خطا
آیا می توان در ماشین ظرفشویی وایتکس ریخت؟ + راهنمای کامل
آیا می توان در ماشین ظرفشویی وایتکس ریخت؟ + راهنمای کامل
تشخیص اصلی یا تقلبی بودن فیلتر آب یخچال
نحوه تشخیص اصلی یا تقلبی بودن فیلتر آب یخچال