نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

اصلی ترین دلایل خرابی و درست کار نکردن یخساز یخچال

اصلی ترین دلایل یخ نساختن ساید جنرال الکتریک ( پروفایل- مابه- وایت هاوس)

تعمیر یخساز جنرال الکتریک > جدیدترین مشکل در یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک GE مشکل آب سردکن و یخ ساز می باشد. راه حل اصلی این بود که یک شب صبر کنیم و امیدوار باشیم مشکلات آب سردکن و یخ ساز یخچال ساید بای ساید حل شود. بعد از چند روز در یک زمان دوباره شروع به کار کرد. چند هفته بعد تنها چند ساعت در یک زمان کار می کرد. پس از 4 هفته از زمانی که کارکرد آن به طور کلی متوقف شد، دستگاه یخ ساز به کلی خاموش شد. آیا از این مشکل خسته شده اید ؟
می توانید از تعمیر کار ان با سابقه ما در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک کمک بگیرید تا در اسرع وقت تعمیر یخساز جنرال الکتریک را انجام دهند.

علت روشن نشدن یخساز

دلایل مختلفی میتواند باعث افتادن این اتفاق باشد. در ادامه دلایل را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش داده ایم.

  1. مشکل میتواند مربوط به دکمه on/off باشد، چک کنید که دکمه سالم باشد.
  2. خرابی برد الکترونیکی و فرمان ندادن به یخساز.
  3. اقطع شدن سیم برد الکترونیکی با سوکت های یخساز.

علت روشن نشدن یخساز

علت یخ نساختن ساید جنرال الکتریک

در ادامه برای شما به صورت مرحله به مرحله دلایلی که باعث یخ نساختن ساید جنرال الکتریک میشود را به شما آموزش داده ایم.

  • اختلال در منبع تامین آب
  • گرفتگی در فیلتر ها
  • بالا بودن دمای یخچال و تولید نشدن یخ
  • روشن نبودن یخ ساز
  • تنظیمات دستگاه روی حالت pause تنظیم شده باشد

1. برنامه دستگاه روی حالت pause تنظیم شده باشد

در این حالت یخساز شما زمانی که یخ را میسازد و کار شما تمام میشود فرمانی را به برد اصلی ارسال میکند. تا دیگر یخ ساختن را متوقف کند. نام این برنامه pause است، امکان اینکه تنظیمات دستگاه شما بهم ریخته شده و ساید جنرال الکتریک ما فرمان یخ نساختن را به یخساز شما بدهد بسیار زیاد است.

بهتره است برای حل این مشکل از نمایندگی های مرتبط یا دفترچه راهنمای یخساز ساید جنرال الکتریک کمک بگیرید تا تنظیمات دستگاه را ریست یا تعمیر کنید.

2. اختلال در منبع تامین آب

یخ ساز شما از یک منبعی آب را دریافت و تبدیلل به یخ میکند. د بعضی موارد هستند که در صورت وجود مشکل در آن ها یخ ساز شما به درستی کار نمیکند و دچار اختلال میشود. اولین و ساده ترین موردی که باید آن را چک کنید مسیر گذر آب است، مواردی مثل گرفتگی لوله آب پیچ  خوردن یا تا شدن لوله آب از جمله مواردی است میتواند باعث قطع مسیر آب یخساز شما بشود.

بهتر است برای حل این مشکل اول فشار اب را تخمیم برنید. یعنی آب سرد کن شما حداقل در 9 الی 10 ثانیه نصف بیشتر لیوان شما را پر کند. در صورت ثابت شدن این مشکل فلکه آب را قطع کنید و لوله را از دو طرف باز کنید و شروع به حل مشکل یا حتی تعویض لوله کنید و دوباره آن را نصب کنید.

علت یخ نساختن ساید جنرال الکتریک

3. گرفتگی در فیلتر ها

گرفتگی فیلتر یخ ساز جزو متداول ترین مشکلات یخ نساختن یخچال ساید بای ساید است و برای حل آن مناسب ترین راه حل تعوض فلتر یخچال شماست. برای تعویض آن میتوانید از نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک کمک بگیرید و ان را تعویض کنید. در این صورت یخ ساز شما حتما برمیگردد به حالت قبل و فشار آب بیشتر میشود و یخساز شما بدون مشکل شروع به کار میکند. در غیر این صورت حتما از باز بودن فلکه های اب خانه مطمئن شوید، و اگر باز هم به نتیجه دلخواه نرسیدید میتوانید از یک لوله کش کمک بگیرید چون ربطی به یخساز شما ندارد.

4. بالا بودن دمای یخچال و تولید نشدن یخ

از نمونه دلایل آن میتوان به کم بودن گاز مبرد یخچال یا کار نکردن درست فن باشد. در صورت بروز این مشکلات به هیچ وجه خودتان دست به کار نشوید و حتما از یک متخصص کمک بگیرید و سعی کنید ان را پشت گوش نیندازید چون پایین بودن دمای یخچال امکان دارد به موارد غذایی شما هم آسیب بزند.

خارج نشدن یخ از یخ ساز

در بعض مواقع یخساز شما یخ را به درستی تولید کرده اما از درون دستگاه خارج نمیشود این مشکل عوامل مختلفی مانند زیاد تولید شدن یخ در محفظه دستگاه میتواند باشد. یعنی دستگاه شما به صورت مداوم یخ تولید میکند و یعنیبه صورت مداوم یخچال شما یخ تولید میکند و در صورت استفاده نکردن آن ها جمع و به یکدیگر متصل میشوند و اجازه خروج را به یخ ها نمیدهند.

خارج نشدن یخ از یخ ساز

مشکلات آب سرد کن

در ادامه تمای می مشکلات آب سرد کن یخچال شما را توضیح داده ایم و راه حل های آن را ذکر کرده ایم.

آب بر خلاف یخ تولید نمی شود

ابتدا مشخص کنید دقیقا کدام قسمت کار نمی کند آیا هیچ کدام از بخش ها مانند آب، یخ، نور و غیره کار می کنند؟ اگر تنها جریان آب قطع شده است، ممکن است یک شیر آب نامناسب یا خراب در پشت دستگاه وجود داشته باشد.

یا احتمالا لوله آب، یخ زده یا مسدود شده است. اگر آب سردکن کار نمی کند، یک یا دو روز صبر کنید و ببینید آیا مشکل خودش رفع می شود. در برخی موارد، چرخه یخ زدایی می تواند موجب توقف یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک شود چرا که در داخل آن عایق کافی وجود ندارد.

اگر مشکل همچنان ادامه داشت، جریان آب مناسب را در خط بررسی کنید. شما می توانید صفحه ضربه را در پایین واحد خود باز کنید و کوپلر را در زیر دریچه ی فریزر که در آن لوله آب در پشت یخچال و فریزر قرار داده شده است، دنبال کنید.

این اتصال دهنده را قطع کنید و ببینید آیا آب خارج می شود. شما فقط باید یک فریزر دریافت کنید سپس کلید سوپاپ آب خود را پایین بیاورید و ببینید آیا آب شروع به حرکت می کند. اگر آب شروع به جریان کرد، انسداد در قسمت لوله های موجود در درب فریزر شما است. شما باید سعی کنید تمام مواد غذایی خود را در قفسه یخچال قرار دهید تا ببینید آیا می توانید لوله را بکار بگیرید یا باید برای تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک لوله را تعویض کنید.

تعمیرات یخساز جنرال الکتریک

برای تعمیرات یخساز جنرال الکتریک در نمایندگی رسمی از طریق شماره های موجود  در سایت با ما تماس بگیرید. پس از تماس شکا، کارشناسان ما شما را راهنمایی و برای حل مشکل تعمیرکار به منزل سکونتتان اعزام می کنند.

تعمیرات یخساز جنرال الکتریک

آب و یخ کار نمی کنند

اگر هیچ یک از موارد یخ و آب در آب سردکن یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک شما کار نمی کنند، احتمالا یکی از مشکلات زیر را داشته باشید که برای تعمیرات ساید جنرال الکتریک می توانید به نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک مراجعه کنید تا مشکل شما بررسی و انجام شود.

تعویض ضعیف توزیع

شما باید این را با حذف پانل دکمه و دسترسی به سوئیچ، بررسی کنید. معمولا می توانید به سادگی بفهمید که آیا این کلید در حال فعال شدن است یا خیر.

اتصال برق ضعیف به توزیع کننده

صفحه ضربه را در پایه ی دستگاه بردارید و اتصال برق را زیر یخچال ساید بای ساید مشاهده کنید. اتصال هایی وجود دارد که سیم های الکتریکی را به سوئیچ متصل می کند. در مورد یخچال ساید بای ساید دیده می شود که خوردگی روی سیم وجود داشت. من سوکت را قطع کردم و سیم را با استفاده از سیم کشی مناسب و نوار الکتریکی مجددا وصل کردم و مشکل حل شد.

 صفحه کنترل ضعیف

علت دیگر این مشکل است که صفحه اصلی کنترل در پشت یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک از کار می ایستد. این یک مشکل رایج است.
اگر شما موارد 1 و 2 در بالا را کنترل کرده اید، شما باید یک صفحه کنترل جدید را در (generalelectricrepairco.com) سفارش دهید در صورتی که مشکل شما را حل نکنند، آنها گارانتی تعویض دارند.

علت یخ‌ نساختن ساید مابه

علت یخ‌ نساختن ساید مابه میتواند بخاطر دلایل مختلفی اشته باشد اما باید به این نکته اشاره کنم که این مورد خرابی در یخچال های ساید مابه جزو مشکلات متداول است و همه کسانی که در خانه خود یخچال ساید مابه را دارند آن را تجربه کردند. الته در این میان از این مورد غافل نشویم علت یخ‌ نساختن ساید مابه میتواند به دلیل این باشد که هر قطعه ای دارای یک تاریخ انقضا است و پس از آن دستگاه یا قطعه شروع ایجاد مشکل میکنند و دستگاه شما با اختلال رو به رو میشود. پیشنهاد ما به شما این است که حتما آن را در اسرع وقت تعمیر کنید و نگذارید این مشکل به دراز مدت بکشد.

علت یخ‌ نساختن ساید مابه

در ادامه تمامی علت یخ‌ نساختن ساید مابه و علائم خرابی آن را به شما آموزش میدهیم:

خرابی اهرم

زمانی که یخچال شما در هنگام تولید یخ صدا های عجیب غریبی از خود تولید میکندو یخ ها را به صورت یکی درمیان به شما میدهد یعنی اهرم یخچال ساید مابه شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر درد به شما توصیه میکنم کهاز یک تعمیر کار مجرب و خبره در این کار کمک بگیرید.

شل بودن یخ ها

دمای یخچال میتواند تاثیر بسیار زیادی در این موضوع داشته باشد. پس حتما چک کنید که دمای یخچال شما یکی از علت یخ‌ نساختن ساید مابه نباشد و بررسی کنید که آیا مواد غذایی داخل یخچال این مشکل را دارند یا نه در غیر این صورت حتما با یک تکنسین در این رابطه مشورت کنید.

یخ ندادن

در 99 درصد اوقات چیزی مانع بیرون اومدن یخ های یخچال شما میشود. بهتره برای رفع این موضوع لوله های ورودی آب را چک کنید و در صورتی ک موردی پیدا نکردید منبع ورودی آب را چک کنید.

دلایل روشن نشدن یخساز ساید مابه

دلایلی متنوع ای باعث این موضوع میشود اما بهترین راه  این است که به هیچ وجه خود سرانه وارد عمل نشوید و حتما از یک فرد ماهر کمک بگیرید. چون امکان خراب کردن باقی قسمت ها هم وجود دارد.

  • اختلال در برق دستگاه
  • خرابی در سیم برق
  • خاموش بودن دستگاه
  • خرابی پریز برق

علت یخ نساختن ساید پروفایل

اینکه شما به تازگی یخچال های ساید پروفایل را خریداری کرده اید و به درستی بلد نیستید که از یخ ساز آن استفاه کنید یا یخ ساز یخچال شما خراب شده باشد و حتی امکان دارد چیزی مانع بیرون آمدن آن شود.

در ادامه برای شما مهم ترین علت های یخ نساختن ساید پروفایل را بررسی خواهیم کرد.

  • جدید بودن یخچال
  • پایین بودن دمای یخچال
  • روشن نبودن یخ ساز
  • وجود مانع در مسیر آب یخساز

علت یخ نساختن ساید پروفایل

1.یخ نساختن یخچال ساید پروفایل به دلیل جدید بودن

یخچال ها حدودا 12 الی 24 ساعت زمان میبرند تا به دمای مناسب خود برسند. وقتی که شما به تازگی یخچال خود را خریداری  و نصب کرده اید انتظار نداشته باشید که در همان چند ساعت اول به شما یخ تحویل بدهد. باید اجازه بدهید یخچال دمای مناسب خود را پیدا کند و شروع به سرد کردن محیط کند.

بهتره که یخچال را 10 سانتی متر از دیوار فاطله دهید و از نصب آن در کنار اجاق گاز و تابش مستقیم خورشید دور نگه داریدو پس از 24 ساعت از ساید خود یخ بخواهید.

2.یخ نساختن یخچال ساید پروفایل به دلیل پایین بودن دما

بهتره بدانید که برای داشتن یخ سالم و کامل ساید شما باید دمای مناسب داشته باشد. دمای استاندارد برای ساید شما -4 درجه فارنهایت یا -20 درجه سانتی گراد باشد در غیر این صورت یخ ها یا شل تولید میشوند، یا دیر تولید میشوند یا کلا یخی ساخته نمیشود.

برای تغیر تنظیم دما بهتر تا 12 ساعت صبر کنید چون دمای جدید در لحضه بر روی یخچال اعمال نمیشود.

3.یخ نساختن یخچال ساید پروفایل به دلیل روشن نبودن

قطعا همه شما از این مطلع هستید که برای یخ ساختن نیازه که حتما یخ ساز ساید شما روشن باشد. دقت کنید اگر یخ ساز شما در حالت off است آن را به حالت onتفیر دهید و اگر باز هم مشکل شما حل نشد یک باز یخ ساز را ریست کنید.

4.یخ نساختن یخچال ساید پروفایل به دلیل وجود مانع

یخ ساز ها آب خود را از مسیری که در پشت یخچال شما تعبیه شده استفاده میکنند. به دلیل اینکه آب ها پر از رسوب املاحی هستند که احتمال دارد مسیر آب را مسدود کنند بهتره که هر چند وقت یکبار حتما آن را چک کنید و بررسی کنید که مشکل آب رسانی در ساید شما نباشد.

علت یخ نساختن ساید وایت هاوس

بیشتر سوالی که شما در رابطه با آبسرد کن ها میپرسید علت یخ نساختن ساید است. این مشکل رایج و راه های تعمیر و حل ساده ای دارد. با گذشت زمان زندگی ها به مرور به سمت مدرنیته شدن میروند و همین موضوع جزو مواردی است که کار ما را در ساخت یخ برای هر چیزی راحت تر میکند. یعنی شما تنها در چند دقیقه یخ تولید میکنید و استفاده میکنید. درادامه با کمک تعمیرکاران ساید وایت هاوس علت های یخ نساختن ساید وایت هاوس را همراه با نوه رفع آنها به شما آموزش میدهیم.

علت یخ نساختن ساید وایت هاوس

به صورت کلی دو مشکل برای برای یخ ساز ها به وجود می آید. یا یخی ساخته نمیشود که راه های تعمیر متفاوتی دارند و یخ ساخته میشود اما بیرون نمی آید، که این مشکل هم راه حل های خودش را دارد. درادامه باهم این دو مشکل ر بررسی میکنیم:

ساید وایت هاوس یخ نمیسازد

در این حالت شما باید چند قسمت یخ ساز را مورد بررسی قرار بدهید:

  • یخ ساز شما خاموش است
  • آب به یخ ساز نمیرسد
  • ساید به اندازه کافی سرد نیست

این سه مورد جزو مشکلات مهم و رایخ در یخ نساختن ساید ها است که باید هر کدام را به صورت مرحله به مرحله مورد بررسی قرار بدهید.

یخ از ساید بیرون نمی آیند

در صورتی که این مشکل برای یخ ساز شما پیش بیاید بهتره با کمک یک فرد وارد در این کار شروع به باز کردن یخ ساز خود کنید. در این حالت به احتمال 99 درصد یخ ها بهم چسبیده اند که این موضوع بخاطر دمای پایین و ماندن یخ در مخزن است بهتره که یخ های تولید شده را به از مخزن خارج کنید نگذارید یخی در مخز باقی بماند.

فقط یخ تولید و توزیع نمی شود

فرض بر این است که جعبه یخ ساز از یخ پر نشده باشد، در این صورت می تواند یک مشکل در مکانیزم یخ شکن وجود داشته باشد

برای اینکه بدانید یخساز یخچال چگونه کار می کند می توانید مقاله مراحل ساخت یخ توسط یخساز را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

امکان اینکه مشکل از خود دستگاه نباشد است؟

بله بهتره شما قبل از هر چیزی موارد خارجی که به یخ ساز شما مرتبط است را بررسی کنید.

دما چقدر روی ساختن یخ تاثیر گذار است؟

دمای یخچال شما یکی از مهم ترین موارد در ساخت صحیح یخ است و در صورت بروز مشکل حتما از یک تعمیر کار مجرب در این کار کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

من این متن را مطالعه کردم واقعا کاربردی بود ممنون از زحمات شما، برای تعمیر یخچال با شماره نمایندگی تماس میگیرم.
نام و نام خانوادگی
عنوان

جدول محتوا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سایر مقالات

نحوه-چیدمان-مواد-غذایی-در-یخچال-جنرال-الکتریک-شاخص
راهنمای چیدمان داخل یخچال فریز
 لباسشویی تک شیر و دو شیر چه تفاوتی با هم دارند؟
 لباسشویی تک شیر و دو شیر چه تفاوتی با هم دارند؟
تعمیر و تعویض فیلتر یخچال پروفایل
تعویض فیلتر یخچال پروفایل
شستن پتو با لباسشویی
چگونه پتو را با لباسشویی بشوییم؟
ترموستات یخچال
ترموستات یخچال
در-مورد-برچسب-انرژی-چقدر-میدانید-شاخص
در مورد برچسب انرژی چقدر میدانید؟
تنظیم سختی آب در ماشین ظرفشویی
تنظیم سختی آب در ماشین ظرفشویی
 مزایا و معایب قرص ماشین ظرفشویی
 مزایا و معایب قرص ماشین ظرفشویی
راهنمای خرید بهترین مایع لباسشویی
راهنمای خرید بهترین مایع لباسشویی
تاثیر-قطعی-برق-بر-لوازم-خانگی-شاخص
تاثیر قطعی برق بر لوازم خانگی