نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

وظایف تعمیرکار ساید پروفایل چیست ؟​

تعمیر یخچال پروفایل

پروفایل یکی از برندهای سرشناس آمریکایی محسوب می‌شود که یکی از زیرمجموعه‌های برند جنرال الکتریک است. یخچال فریزر و ساید بای ساید این برند از شناخته شده ترین محصولات برند به حساب می‌آیند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تمام قطعات به کاربرده شده در یخچال‌های این برند را می‌توان قطعات اصل و اورجینال در نظر گرفت، اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که برای این یخچال نیز مشکلاتی به وجود می‌آید.

توجه داشته باشید تعمیر تخصصی یخچال پروفایل کار هرکسی نیست و شما باید در صورت مشاهده هرگونه نقص و عیب برای آن با نمایندگی مربوطه تماس بگیرید، چرا که در نمایندگی‌های در نظر گرفته شده برای انجام تعمیر یخچال پروفایل، نیرو و متخصصینی که در این زمینه آموزش دیده اند مشغول به کار هستند که به شما کمک می‌کنند یخچال خود را تعمیر کنید.

یکی از مشکلاتی که تمامی دارندگان یخچال فریزر های پروفایل دارند، نبود نمایندگی تعمیرات معتبر، تعمیرکاران متخصص و  همچنین قطعات اصلی و اورجینال است. اگر برای تعمیر یخچال پروفایل به دنبال یک نمایندگی معتبر و رسمی می گردید، این مجموعه بهترین انتخاب برای شماست! نمایندگی پروفایل با بیش از 20 سال سابقه درخشان در حوزه سرویس و تعمیر یخچال profile آماده خدمت رسانی به شما مشتری عزیز می باشد.

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال پروفایل به دلیل استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، پاسخگویی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، اعزام سریع تعمیرکار پروفایل به محل شما و رفع مشکل دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن در تمام این سال ها توانسته عملکرد مثبت و رضایت بخشی به مشتریان ارائه دهد.

شما در هر زمان و هر محله ای از تهران باشید، فقط با یک تماس می توانید با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال پروفایل تماس گرفته و از خدمات تخصصی و عالی این مجموعه بهره ببرید.

توجه داشته باشید که سپردن یخچال خود به دست افراد بی تجربه و نابلد، باعث بروز مشکلات جدید و استفاده از قطعات فیک و تقلبی موجب آسیب به دیگر قطعه های دستگاه میشود؛ پس تا حد امکان این موضوع را جدی بگیرید و بی توجه از کنار آن رد نشوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در تهران

از ویژگی های مثبت نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال پروفایل پوشش دهی تمام محله های تهران برای ارائه خدمات سرویس و تعمیرات یخچال پروفایل است. ما در تمام نقاط تهران، شمال، جنوب، شرق و غرب، در هر کجای تهران که باشید، نمایندگی داریم و می توانید در کمتر از یک ساعت یک تعمیرکار پروفایل در محل خود داشته باشید.

در صورتی که اخیرا در عملکرد یخچال فریزر پروفایل خود اختلالی مشاهده می کنید و یا حس می کنید یخچال مانند قبل کار نمی کند، بهترین کار این است که سریعا با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل تماس گرفته و از تعمیرکاران متخصص و مجرب مجموعه کمک بگیرید.

تعمیر یخچال پروفایل شمال تهران

اگر شما ساکن هر یک از مناطق تجریش، دیباجی، پارک وی، ازگل، الهیه، آجودانیه، قلهک، اندرزگو، جردن، قیطریه، پاسداران، سهروردی، دروس، هروی، زعفرانیه، فرشته، شهرک محلاتی و مدنی هستید باید برای تعمیر یخچال پروفایل خود با نمایندگی‌های شمال تهران تماس بگیرید و از خدمات آن‌ها بهره مند شوید. نمایندگی‌هایی که در شمال تهران مشغول به انجام خدمات رسانی هستند، خدمات ویژه‌ای را نیز در جهت خدمات خود انجام می‌دهند؛ برای مثال می‌توان به مواردی چون عیب یابی و تعمیر یخچال پروفایل، تعمیر تخصصی قسمت‌های مختلف، تعویض برخی از قطعات غیر قابل تعمیر و درخواست کمترین هزینه اشاره کرد.

تعمیر یخچال پروفایل جنوب تهران

در حال حاضر ساکنین جنوب تهران کافیست با شماره تلفن 02155186843 تماس بگیرید و با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را برای آن ها بازگو کنید. در کم تر از 1 ساعت با شما تماس گرفته میشه تا به شما اعلام کنند که تعمیرکاران تعمیر یخچال پروفایل جنوب تهران در حال اعزام شدن به محل مورد نظر شما هستند.

مناطقی که تحت پوشش نمایندگی جنوب تهران هستند را می‌توان مناطقی چون مشیریه، یاخچی آباد، نازی آباد، شوش، خزانه، مسعودیه، اتابک، فلاح، مولوی، منیریه، جوادیه، یافت آباد، علی آباد، عبدل آباد، افسریه، شکوفه، خراسان و بسیار مورد دیگر دانست. اگر شما ساکن هر یک از مناطق نام برده شده در جنوب تهران هستید و تصمیم به تعمیر یخچال پروفایل خود دارید، باید با نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل جنوب تهران تماس بگیرید تا در جهت برطرف کردن مشکلات، اقدامات لازم انجام شود.

تعمیر یخچال پروفایل غرب تهران

اگر منزل شما در سمت غرب تهران قرار دارد و برای یخچالتان مشکلی پیش آمده، باید با نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل غرب تهران تماس بگیرید. مناطقی که شامل غرب تهران می‌شوند را می‌توان مناطقی شامل مرزداران، جنت آباد جنوبی، صادقیه، باغ فیض، شهرک غرب، بلوار فردوس غرب و شرق، پونک، سعادت آباد، بلوار ابوذر، اشرفی اصفهانی و چهاردیواری دانست؛ اگر شما ساکن هر یک از مناطق نام برده شده هستید، باید برای تعمیر یخچال پروفایل خود با شعب نمایندگی غرب تهران تماس بگیرید تا در جهت رفع مشکل اقدامات لازم انجام شود.

تعمیر یخچال پروفایل شرق تهران

از جمله مناطقی که در شرق تهران واقع هستند و تحت پوشش نمایندگی قرار دارند، می‌توان به پیروزی، شهدا، آهنگ، هفت حوض، نارمک، دلاوران، خیابان دماوند، سبلان، نظام آباد، مدنی، تهران پارس، هنگام، امام حسین و بهارستان اشاره داشت. اگر شما در هر یک از این مناطق ساکن هستید، می‌توانید در صورت بروز مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل شرق تهران تماس بگیرید تا مشکل به وجود آمده برطرف شود.

چرا باید برای تعمیر یخچال پروفایل با نمایندگی‌های این برند تماس گرفت؟

شاید شما بخواهید برای تعمیر یخچال پروفایل خود از مراکز تعمیری دیگری به جز نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال پروفایل کمک بگیرید؛ اما باید بدانید این تعمیرگاه‌ها مزیتی را برای شما به همراه نخواهند داشت بلکه حتی در مواقعی می‌توانند مشکلات بزرگتری را نیز به وجود آورند؛ اما اگر شما از نمایندگی مجاز تعمیر یخچال پروفایل در جهت تعمیر یخچال پروفایل درخواست کمک داشته باشید، مزیت‌های بسیاری برای شما وجود خواهد داشت.
اولین مزیتی که می‌توان به آن اشاره داشت، هزینه‌ی کمتری است که این نمایندگی در جهت تعمیر یخچال پروفایل از شما درخواست می‌کنند. دومین مزیت، استفاده از قطعات کاملا اصل و اورجینال است که توسط نمایندگی‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزیت دیگر حضور به موقع متخصصین برای تعمیر در محل و همچنین عدم نیاز به جابه‌جایی یخچال به محیط دیگر برای تعمیر یخچال پروفایل است.

تعمیر تخصصی یخچال پروفایل در نمایندگی تعمیرات پروفایل

شما باید در صورت بروز هر نوع خرابی یخچال پروفایل خود، سریعا نزدیکترین نمایندگی مجاز تعمیر یخچال پروفایل را پیدا کنید تا از هرگونه آسیب و خسارت بیشتری جلوگیری شود. همچنین باید توجه کنید که تعمیر یخچال profile خود را به هر کسی نسپارید. به منظور اطمینان از تعمیر تخصصی یخچال خود کافی است با نمایندگی ما تماس بگیرید. ما به عنوان اولین نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پروفایل در تهران و با داشتن تعمیرکاران حرفه ای در این زمینه، می توانیم در کمترین زمان ممکن و قیمتی مناسب با ارائه ضمانت نامه کتبی 6 ماهه دستگاه شما را تعمیر کنیم.

تعمیر تخصصی یخچال پروفایل در نمایندگی تعمیرات پروفایل

چرا نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پروفایل؟

کارشناسان تخصصی تعمیر یخچال

ما با اعزام کارشناسان متخصص و با تجربه و دانش مربوط به تعمیر یخچال، به بهترین نحو ممکن اقدام به تعمیر می نماییم. کمک گرفتن از افراد غیر متخصص در بعضی از مواقع باعث آسیب دیدن دستگاه مورد تعمیر خواهد شد.

خدمات سریع تعمیرات یخچال

وقتی یخچال احتیاج به تعمیر پیدا می کند چند روز بعد به شما وقت تعمیر داده می شود اما کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان به محل شما آمده و اقدام به تعمير یخچال پروفایل خواهند کرد. دلیل این سرعت داشتن شعبات نمایندگی پروفایل در سراسر تهران است.

هزینه کمتر

برای تعمیر یخچال profile نیازمند متخصص حرفه ای می باشیم. هنگامی که افراد بی تجربه و ناوارد وسیله شما را تعمیر می کنند، ممکن است موجب وارد شدن خسارات و بالا رفتن هزینه شود. اما استفاده از مراکز معتبر و نمایندگی ها و افراد آموزش دیده، سبب صرف هزینه های کمتر و انجام بهتر تعمیرات خواهد شد.

دسترسی 24 ساعته

با گذر زمان و گسترش نمایندگی پروفایل، در حال حاضر نمایندگی تعمیرات پروفایل توانایی پشتیبانی 24 ساعته و شیانه روزی از مشتریان خود را دارد. و شما در هر لحضه از شبانه روز با مشاورین ما تماس بگیرید در کمتر از 30 الی 40 دقیقه تعمیر کاران خود را به محل مورد نظر شما اعزام میکنند.

تعمیر در محل

جهت سهولت روند تعمیرات و رفاه حال شما مشتریان، نمایندگی مجاز امکان تعمیر یخچال در محل را نیز به مشتریان ارائه می دهد تا از نزدیک شاهد روند تعمیرات باشند، همچنین دردسری برای جابه جایی یخچال نداشته باشید و هزینه اضافی تری پرداخت نکنید. کافی ست هنگام خرابی یخچال پروفایل خود، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و منتظر بمانید تعمیرکار یخچال پروفایل در محل شما حاضر شود و تعمیرات را انجام دهد.

خدمات پس از فروش

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال پروفایل اصلی ترین مرکز رسمی ارائه دهنده خدمات پس از فروش پروفایل در تهران می باشد.

در هنگام خرید یخچال پروفایل از سمت مراکز فروش یک برگه ضمانت به شما تعلق می گیرد که تا چند سال پس از خرید شما تحت شرایطی که در آن ضمانت نامه درج شده می توانید از خدمات ضمانت نامه بهره بگیرید.

نمایندگی پروفایل

همیشه برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی یک برند بهتر است از نمایندگی خود آن برند استفاده کنید. برند پروفایل نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. اما چطور می توان نمایندگی پروفایل را پیدا کرد؟

شركت پروفایل (Profile) یکی از برندهای مطرح تولید لوازم خانگی آمریکایی می باشد. به همین دلیل نمایندگی های موجود در ایران تحت پوشش کمپانی اصلی نیست و به صورت غیر مستقیم با هم مرتبط هستند. در این بین سودجویانی حضور دارند که از این قضیه سوء استفاده می کنند. بارها برای سرویس یخچال پروفایل از کاربران تماس داشته ایم، و تعمیرکاران پس از بررسی متوجه شده اند که در تعمیر قبلی از قطعات فیک و تقلبی استفاده شده است.

نمایندگی مجاز تعمیر پروفایل برای تمام قطعات استفاده شده در طول تعمیر، یک برگه گارانتی و اصالت به کاربر اعطا می کند تا خیال شما از بابت اورجینال بودن قطعه راحت شود. همچنین یک ضمانت نامه 6 الی 12 ماهه کتبی نیز اهدا می شود؛ که اگر در طول این مدت یخچال فریزر پروفایل(یا تمام لوازم خانگی که از این برند دارید) مجدد از همان قسمت به مشکل خورد، تعمیرکار پروفایل برای تعمیر رایگان آن به محل شما اعزام شود.

شماره نمایندگی پروفایل | نحوه تماس با نمایندگی پروفایل​

برای دریافت خدمات تعمیر یخچال فریزر پروفایل کافیست با شماره نمایندگی پروفایل 22225007-021 تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما خواهند بود. برای ثبت درخواست خود مراحل زیر را انجام دهید:

  • پیدا کردن شماره نزدیکترین نمایندگی پروفایل به محل سکونت خود با استفاده از اطلاعات درج شده در سایت. همچنین می توانید با شماره مرکزی که در بالا گفتیم، تماس بگیرید.
  • با کارشناس مجموعه صحبت کنید و اطلاعات شخصی مانند محل زندگی، شماره تلفن، دلیل تماس و مشکل دستگاه را به او بدهید.
  • پس از مدت کوتاهی، تعمیرکار پروفایل با شما تماس می گیرد. می توانید خرابی دستگاه را به او بگویید تا هزینه حدودی تعمیرات یخچال پروفایل را به شما بگوید.
  • در صورت رضایت شما، زمانی را مشخص کنید تا تعمیرکار به محل اعزام شود.
  • پس از اتمام روند تعمیر، برگه ای با عنوان گارانتی و برگه اصالت توسط تعمیرکار به شما داده می شود تا خیالتان از تعمیر صحیح دستگاه و اورجینال بودن قطعات به کار رفته شده، راحت باشد.

در چه زمانی شما نیاز به تعمیرکار پروفایل دارد؟​

ما با بهره گیری از برترین تعمیرکاران پروفایل در ایران، به صورت 24 ساعته در تمامی روز های هفته آماده ارائه خدمات تعمیراتی به شما عزیزان می باشیم. تمامی تعمیرکاران این مجموعه دارای حداقل 5 سال سابقه کار تخصصی و مدرک رسمی از شرکت پروفایل می باشند. پس شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده تعمیرات خود را به ما بسپارید.

بسیاری از افراد در صورت مشاهده هرگونه اختلال و خرابی در یخچال پروفایل تلاش می کنند خودشان با دانش محدود و شنیده هایشان، مشکل را پیدا، بررسی و سپس رفع کنند. اما این کار بدترین تصمیم خواهد بود! این افراد در اکثر مواقع فقط باعث ایجاد خرابی بیشتر قطعه شده و ممکن است حتی به قطعات دیگر نیز آسیب وارد شود. در این مرحله برای تعمیر یخچال پروفایل باید هزینه بیشتری پرداخت کنید!

در چه زمانی شما نیاز به تعمیرکار پروفایل دارد؟​​

سرویس یخچال پروفایل​

سرویس یخچال پروفایل از آن دسته کارهاییست که کاربران آن را جدی نگرفته و به راحتی از کنار این مورد گذر می کنند. با جرات می توان گفت که سرویس لوازم خانگی یکی از عوامل مهمی است که می تواند عمر مفید دستگاه شما را تا سالیان سال بهبود بخشد. با انجام دوره ای سرویس یخچال پروفایل و بررسی دستگاه توسط یک تعمیرکار حرفه ای، هر چند ماه یکبار، می توانید از خرابی های احتمالی یخچال فریزر(یا دیگر لوازم خانگی مانند لباسشویی، ظرفشویی و …) جلوگیری کنید.

بسیاری از مواقع دیده شده است که کمپرسور یا برد نیم سوز شده و تعمیرکار قبل از سوختن کامل این قطعات، آن ها را تعمیر کرده است. بعضی قطعات مانند این دو موردی که ذکر شد، جزو مهمترین قطعات یخچال هستند که در صورت وجود ایراد، می تواند کل عملکرد دستگاه را تحت الشعاع قرار دهد.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل در محل پس از بررسی کلی دستگاه هر قطعه ای که مشکل داشته باشد، ابتدا احتمال تعمیر آن را در نظر می گیرند. در صورتی که قطعه معیوب، با تعمیر شدن، درست نمی شود، سپس آن را تعویض می کنند. این روند صرفا برای رضایت شما و کاهش هزینه های تعمیر یخچال پروفایل انجام می شود.

تعمیرات شبانه ر‌وزی پروفایل​

تعمیرات شبانه روزی به معنای ارائه خدمات تعمیراتی در هر ساعت از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل است. این خدمات باید به صورت فوری و با کیفیت ارائه شوند تا افراد بتوانند در هنگام بروز مشکلات اضطراری خیالشان از بابت تعمیرات در هر ساعت از شبانه روز آسوده باشد.

به همین منظور نمایندگی مجاز تعمیر پروفایل آماده ارائه خدمات تعمیرات شبانه روزی پروفایل در هر زمانی می باشد. این خدمات با کیفیت بالا، توسط تکنسین های متخصص، تجهیزات پیشرفته، قیمت مناسب و با ارتباط موثر با مشتریان ارائه می شود.

مزیت‌های تعمیر یخچال پروفایل توسط نمایندگی‌ مرکزی

اگر برای یخچال شما معایب و مشکلاتی وجود داشت، باید بدون شک و اتلاف وقت با نمایندگی‌های این برند که در منطقه شما قرار دارند تماس بگیرید تا اقدامات لازم انجام شود. همانطور که مطالعه کردید در این مقاله تصمیم داریم شما را با نمایندگی‌های تعمیر یخچال پروفایل  آشنا کنیم تا در صورت نیاز بدانید که چه اقداماتی باید انجام شود.

تماس با نمایندگی‌های تعمیر یخچال پروفایل مزیت‌های بسیاری را برای شما رقم خواهد زد؛ برای مثال می‌توان به انجام تعمیرات در محل اشاره کرد؛ یخچال فریزر یکی از ابزار و وسایلی محسوب می‌شود که امکان حمل و جا به جایی آن به راحتی که فکر می‌کنید، نیست؛ از همین جهت اگر می‌خواهید تعمیر یخچال پروفایل شما در محیط خانه انجام شود، ما به شما تماس با نمایندگی‌ها را پیشنهاد می‌دهیم.

از دیگر مزایای تماس با نمایندگی‌های مشخص شده در تهران برای تعمیر یخچال پروفایل، استفاده از قطعات و لوازم اصل و اورجینال است. همانطور که گفته شد پروفایل یک برند آمریکایی محسوب می‌شود که قطعات اصل و اورجینال آن در اختیار هر کسی نیست؛ اما نمایندگی‌های مخصوص این برند به این قطعات مجهز هستند و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده می‌کنند؛ البته توجه داشته باشید که اولویت بر مبنای تعمیر قطعات است و در صورتی که یک متخصص نتواند مشکل موجود برای قطعه را حل کند دست به تعویض آن می‌زند.

طبق آنچه که تا به اینجا به آن پرداختیم، متوجه شدیم تعمیر یخچال پروفایل یک امر ممکن است که می‌تواند بر هر یک از ما اتفاق بیفتد؛ اما نکته‌ای که باید به آن در رابطه با این موضوع توجه شود این است که شما باید با نمایندگی این محصول برای تعمیر ارتباط برقرار کنید و به این نکته نیز دقت داشته باشید که نمایندگی خود را بر حسب منطقه‌ای که ساکن هستید انتخاب کنید.

مشکلات رایج یخچال پروفایل

برد یخچال خراب است

برد یا همان mother board جزو اصلی ترین قطعات هر وسیله برقی به خصوص در لوازم آشپزخانه محسوب می شود. این قطعه حساسیت بالایی دارد و در صورت بروز کوچک ترین مشکل در آن، یخچال فریزر شما به درستی کار نخواهد کرد. اگر برد پروفایل (profile) شما دچار مشکل شده است، توصیه میکنیم برای تعمیر برد یخچال پروفایل حتما به نمایندگی تعمیرات مجاز مراجعه کنید. اگر یک تعمیرگاه غیر مجاز و متفرقه، برد تقلبی بر روی یخچال شما ببندند، دچار مشکلات زیادی می شوید و قطعات دیگر هم خراب می شوند. قیمت برد یخچال پروفایل را نمی توان به طور دقیق بیان کرد.

یخچال فریزر برفک میزند

یکی از مشکلات رایجی که میتوان به آن اشاره کرد برفک زدن یخچال است. هرچند در دنیای مدرن و امروزی یخچال ها را طوری میسازند که از این دردسر دور باشند. اما باز هم جزو شایع ترین مشکلات یخچال ها به شمار میرود. و اگر نسبت به آن بی توجهی کنید امکان دارد اختلالاتی مانند: کاهش راندمان موتور، افت قدرت خنک کنندگی و در پایان ماجرا باعث خرابی یخچال شما خواهد شد.

یخچال یکسره کار میکند

اتومات نکردن یا یکسره کار کردن دستگاه شما دلایل متنوع میتواند داشته باشد و این موضوع اگر به صورت مدام ادامه داشته باشد. میتواند به ترموسات و دیگر قسمت ها آسیب جدی و غیر قابل جبران بزند. دلایلی مانند: کم بودن گاز یخچال، خرابی دیفراست، خرابی کویل های کندانسور و خرابی لاستیک درب و … میتواند باشد.

یخچال روشن نمیشود

روشن نشدن یخچال دلایل متنوعی دارد و در بعضی اوقات مشکل ریز و جزئی است و در بعضی مواقع بزرگ و دردسر ساز است. به طور کلی عواملی مانند: اختلال در تامین برق، خرابی رله استارت، خرابی ترموسات، ایراداتی در برد دستگاه و … میتواند موجب روشن نشدن دستگاه شما بشود.

یخچال خنک نمی کند

گاهی اوقات ممکن است با شل شدن و از فریز خارج شدن مواد غذایی مواجه شوید؛ بدین معناست که دیگر یخچال شما قادر به خنک کردن و فریز کردن مواد غذایی نیست در مواجه شدن با این مشکل بررسی نمایید که یخچال کاملا به برق متصل باشد و یا سه راهی و دو شاخه خراب نشده باشد، اگر از این موضوع اطمینان حاصل کردید حتما باید با نمایندگی ما تماس بگیرید.

یخچال کار نمی کند

اگر لامپ داخل یخچال روشن باشد و بر روی صفحه ی نمایشگر پیغام خطا را مشاهده کنید باید با نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل تماس بگیرید اگر اینگونه نباشد پریز برق را بررسی کنید و جهت مطمئن شدن از پریز برق می توانید یک سشوار را به برق متص کنید تا مشخص گردد برق دارد یا نه مورد بعدی کنترل کنید از سه راهی جهت رساندن برق استفاده نشده باشد چون ممکن است چون ممکن است سه راهی مشکل داشته باشد و یا دوشاخه دفرمه شده باشد. ارور hrs در یخچال پروفایل، اخطار لازم در این خصوص را روی مانیتور به شما می دهد.

بدنه یخچال گرم است

اگر گرما مربوط به بدنه، کنار، درب، پشت یخچال و ستون میانی می باشد کاملا طبیعی است و مشکلی ندارد اما کناره ها و پشت یخچال را از دیوار و اطراف فاصله دهید. کناره ها 5 سانتی متر و از پشت 10 سانتی متر و از سقف 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.

مواد غذایی در یخچال یخ میزند

اگر مواد غذایی در داخل یخچال پروفایل یخ می زند، ابتدا بررسی گردد که تنظیم دما به صورت صحیح انجام گرفته است. جهت راهنمایی، قسمت تنظیم دما را بررسی کرده تا به صورت صحیح انجام گرفته باشد. میوه جات و سبزیجات را حتما در کشوی جا میوه ای قرار دهید چنانچه با انجام دادن موارد فوق همچنان مواد غذایی یخ می زنند با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل تماس بگیرید.

سوالات متداول

جهت تعمیر یخچال پروفایل باید به کجا مراجعه کنیم؟

برای تعمیر لوازم خانگی پروفایل باید به نمایندگی تعمیرات پروفایل مراجعه نمائید و یا با مجموعه تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل واقع در تهران است که خدمات خود را در تهران و اطراف تهران ارائه می دهد. جهت ارتباط با این نمایندگی کافی است با شماره تلفن 22225007-021 تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمائید.

نحوه مراجعه تعمیر کار پروفایل چگونه است؟

نحوه ی مراجعه تعمیر کار برای تعمیرات پروفایل از سوی مرکز به گونه ای است که ابتدا زمان حدودی مراجعه مشخص می گردد. همچنین قبل از مراجعه قطعی مجددا با شما تماس می گیریم و از حضور و آمادگی شما اطمینان حاصل می کنیم.

اگر قطعه تعمیر شده مجددا دچار اشکال شود آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر اگر مشکل همان بخش قبلی که باشد که به وسیله ی ما تعمیر شده بود، ما موظف هستیم که مشکل را برطرف کنیم چون در قبال کارمان ضمانت داریم.

چه تضمینی برای حراست حریم خصوصی افراد وجود دارد؟

تعمیرکاران ما در این مجموعه دارای سوابق زیادی هستند و تجربه ی برخورد با مشتریان زیادی را داشته اند همچنین از سوی مراکز انتظامی دارای مدارک تائید شده هستند.

چگونه و چطور باید هزینه تعمیرات پروفایل را پرداخت کنم؟

شما قادر هستید هزینه ی تعمیرات را به دو صورت پرداخت نمائید : زمانی که کار تعمیرات پروفایل شما به پایان رسید و مشکل برطرف شد می توانید هزینه را به حساب شرکت و یا به حسای خود شخص تعمیر کار پرداخت نمائید.

آیا شما قطعات را بصورت جداگانه هم می فروشید؟

خیر، این نمایندگی به هیچ عنوان قطعات یدکی را به صورت جداگانه نمی فروشد، فقط و فقط این قطعات جهت تعمیرات لوازم پروفایل شما به کار می رود.

آیا تعمیر کاران حاضر در نمایندگی قرارداد رسمی دارند؟

بله، کلیه تعمیرکاران تعمیر یخچال پروفایل و یا سایر لوازم خانگی متعلق به این برند، تمامی مدارک شناسایی لازم را دارند و بصورت رسمی توسط نمایندگی استخدام شده اند، بنابراین شما با خیال راحت میتوانید تعمیر انواع لوازم خانگی خود را بدست این افراد بسپارید.

چه مدت طول می کشد تا تعمیر کار اعزام شود؟

بعد از اینکه شما با شماره های نمایندگی تماس بگیرید، کارشناسان پشتیبانی از شما اطلاعات لازم مانند نوع وسیله ی خراب شده و آدرس شما را دریافت خواهند کرد. بعد از بررسی دستگاه خراب شده، متخصص این وسایل را انتخاب میکنند و به شما سریع ترین زمان ممکن را خواهند گفت، بطور معمول این عدد از ۱ ساعت تا ۲۴ ساعت میتواند متغیر باشد.

آیا قبل از اعزام کارشناس اطلاع داده خواهد شد؟

بله، بعد از اینکه هماهنگی های لازم با شما جهت مشخص شدن زمان حضور کارشناس مشخص شد، تعمیرکار قبل از حرکت بسمت محل شما با شما تماس خواهد گرفت و از حضور شما در محل اطمینان حاصل خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهار =

من این متن را مطالعه کردم واقعا کاربردی بود ممنون از زحمات شما، برای تعمیر یخچال با شماره نمایندگی تماس میگیرم.
نام و نام خانوادگی
عنوان

جدول محتوا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سایر مقالات

بررسی-انواع-کد-خطا-های-ماشین-لباسشویی-جنرال-الکتریک-به-همراه-راه-حل-آنها-شاخص
معنی ارور های ماشین لباسشویی جنرال الکتریک + راه‌حل
تیک-تیک-کردن-یخچال-پروفایل-شاخص
تیک تیک کردن یخچال پروفایل
تعمیر برد ماشین لباسشویی
تعمیر برد ماشین لباسشویی
ارورهای-ظرفشویی-جنرال-الکتریک-شاخص
ارورهای ظرفشویی جنرال الکتریک
اجزاء یخچال فریزر جنرال الکتریک
اجزاء یخچال فریزر جنرال الکتریک
سرد نکردن یخچال
7 دلیل سرد نکردن یخچال
صدا-دادن-یخچال-وایت-هاوس-شاخص
صدا دادن یخچال وایت هاوس
نحوه-تراز-کردن-یخچال-فریزر-شاخص
نحوه تراز کردن یخچال فریزر
راهکارهای-افزایش-عمر-مفید-ظرفشویی-پروفایل-شاخص
راهنمای جامع افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی
قفل کودک ماشین ظرفشویی
نحوه فعال سازی و غیرفعال سازی قفل کودک در ماشین ظرفشویی