نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

تعمیر یخچال آمریکایی؛ نمایندگی General Electric

یخچال ساید بای ساید آمریکایی به علت ظاهر زیبا، کیفیت بالا، مصرف انرژی کم، قیمت مناسب و داشتن گنجایش زیاد نسبت به یخچال های معمولی، توانسته در بازار لوازم خانگی محبوبیت زیادی پیدا کند. یخچال آمریکایی، زیر مجموعه برند جنرال الکتریک است؛ که در سال های اخیر محصولات این برند یکی از پر فروش ترین محصولات بازار بوده که مشتریان زیادی دارند. همانطور که می دانید، یخچال های آمریکایی هم مانند هر لوازم برقی دیگر ممکن است پس از مدتی استفاده، دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیر و سرویس  پیدا کنند. لذا،اگر ساید آمریکایی شما کار نکند یا به درستی کار نکند، می توانید برای تعمیر آن با نمایندگی جنرال الکتریک تماس بگیرید.

بررسی 8 مشکل رایج در یخچال آمریکایی 

در ادامه به بررسی مشکلات رایج در یخچال های آمریکایی می پردازیم. این نکات برای آشنایی شما با مشکلات ساید است اما برای رفع مشکل خودتان اقدام نکنید زیرا محصولات جنرال الکتریک، از جمله یخچال های آمریکایی، دارای فناوری های پیچیده ای هستند که بررسی و تعمیر آن ها نیاز به تخصص دارد. بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکلی در یخچالتان، از یک تکنسین متخصص تعمیر یخچال امریکایی کمک بگیرید. 8 مشکل رایج  یخچال ساید بای ساید آمریکایی به شرح ذیل است:

دمای بالای یخچال و کاهش سرما

یکی از مشکلات یخچال های آمریکایی، سرد نکردن یخچال و بالا رفتن دمای یخچال است. برای رفع این مشکل، باید فن اواپراتور یخچال بررسی و در صورت نیاز، تعمیر یا تعویض شود.

کار نکردن یخچال

اگر ساید آمریکایی شما از کار افتاده و روشن نمی شود، مشکل از موتور یا کمپرسور است که باید چک شود.

تولید صدای زیاد و غیر عادی در هنگام کار کردن دستگاه

زمانی که یخچال شما صدا می دهد ابتدا باید چک شود که دستگاه در جای خود تراز است یا خیر اگر مشکل برطرف نشد؛ فن های اوپراتور، کمپرسور و یا کندانسور چک شود.

آب دادن یخچال آمریکایی

 نشتی آب یخچال می تواند به علت یخ‌زدگی و یا مسدود شدن لوله تخلیه،خراب شدن لاستیک دور درب ساید و وجود شکستگی در سینی تخلیه باشد.

سرد شدن بیش از حد یخچال

علت سرمای بیش از حد ساید می تواند موارد زیر باشد:

  • خرابی سنسور محیطی
  • خرابی ترموستات در یخچال های مکانیکی و قدیمی
  • خرابی دمپر ورودی هوا
  • خرابی برد الکترونیکی
  • مشکل در شارژ گاز یخچال (کم یا زیاد بودن گاز)

روشن نشدن چراغ یخچال

زمانی که شما درب یخچال را باز می کنید اما چراغ داخل یخچال روشن نمی شود مشکل می تواند از سوختن لامپ، سوئیچ درب، خرابی سوکت یا سرپیچ لامپ یا اتصالی در سیم های لامپ یا برد الکترونیکی باشد.

کار کردن بدون وقفه و مداوم ساید آمریکایی

 اگر یخچال ساید بای ساید شما به صورت یکسره کار می کند، باید دیفراست، کمپرسور ، کندانسور، فن اواپراتور و سنسور چک شود احتمالا یکی از آن ها خراب شده است.

عدم فرایند یخسازی دستگاه

درصورتی که یخچال شما یخ تولید نمی کند مربوط به یکی از مشکلات زیر است:

  • یخ ساز خاموش است.
  • قابلیت مکث فعال شده .
  • شیلنگ ورودی آب قطع شده یا مسدود شده.
  • فیلتر مسدود شده.
  • عدم سرما کافی فریزر

برای تعمیر یخچال آمریکایی به کدام نمایندگی مراجعه کنم؟

زمانی که شما نیاز به تعمیر یخچال آمریکایی خود دارید بهتر است از خدمات نمایندگی رسمی خود محصولات General Electric استفاده کنید. به این دلیل که چون این محصولات ساخت داخل نیستند و یک برند آمریکایی هستند، تعمیر آن باید توسط تکنسینی انجام شود که تجربه دانش تخصصی در مورد آن را داشته باشد. همچنین در صورت تعویض قطعات، تنها نمایندگی مجاز جنرال الکتریک از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کند. نمایندگی جنرال الکتریک، به عنوان  نمایندگی اصلی تعمیرات لوازم خانگی جنرال به خصوص تعمیر یخچال آمریکایی در خدمت شما عزیزان می باشد. در صورتی که یخچال شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد فقط کافیست با نمایندگی ما تماس گرفته تا متخصصان و کارشناسان خود را به محل شما اعزام کنیم.

مزایای استفاده از نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک 

  • اعزام تعمیرکاران متخصص و با تجربه در تعمیر ساید G
  • ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان؛ ما در سریع ترین زمان ممکن اقدام به اعزام تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک می کنیم. دلیل این خدمات سریع، داشتن شعبات نمایندگی جنرال الکتریک در شمال تهران، جنوب تهران، شرق تهران و غرب تهران است.
  • قیمت مناسب؛ ارائه بهترین خدمات و تعمیرات با صرف کمترین هزینه طبق تعرفه
  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی؛ نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک به صورت 24 ساعته حتی در روز های تعطیل در خدمت شما عزیزان است و هر زمان که با ما تماس بگیرید می توانید از خدمات ما استفاده کنید و در صورت نیاز، تعمیرکاران ما به محل مورد نظر شما اعزام می شوند.
  • تعمیر در محل؛ در صورتی که یخچال ساید بای ساید شما دچار مشکل شود دیگر نیازی نیست به خاطر مشکلاتی مانند: حمل و نقل دستگاه، ترافیک، طولانی بودن زمان تعمیر و …. تعمیر ساید جنرال الکتریک شما به تعویق بیفتد. در چنین موقیعتی شما می توانید با ما تماس بگیرید تا جنرال الکتریک، تعمیرکاران خود را به محل مورد نظر اعزام کند و در همان مکان مشکل دستگاه شما حل شود.
  • خدمات پس از فروش؛ ما با استفاده از قطعات اورجینال و اصل توانسته ایم اعتماد شما مشتریان عزیز را به نمایندگی خود جلب کنیم. در واقع، تمامی قطعات تعمیراتی که جنرال الکتریک به شما ارائه می دهد گارانتی 6 تا 12 ماه دارد و در صورت خرابی، آن را به صورت رایگان تعمیر یا تعویض میکنیم.

نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک چه خدماتی را شامل می شود

خدمات نمایندگی ما شامل: تعمیرات یخچال، تعمیرات ساید، تعمیر لباس شویی، تعمیر ظرف شویی، تعمیرات اسپلیت و تمامی محصولات برند های پروفایل، مابه و وایت هاوس که زیر مجموعه جنرال الکتریک هستند، می شود.

جمع بندی

اگر شما مطالب فوق را مطالعه کرده اید، در صورتی که یخچال آمریکایی شما دچار مشکل بشود و نیاز به تعمیر یا سرویس داشته باشد، در ایتدا شما می توانید بفهمید این مشکل مربوط به کدام قسمت یخچال است و آن را عیب یابی کنید اما چون تعمیر آن نیازمند یک سرویس تخصصی است؛ توصیه می شود سرویس آن را بر عهده‌ی تعمیرکار مجرب جنرال الکتریک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 7 =

من این متن را مطالعه کردم واقعا کاربردی بود ممنون از زحمات شما، برای تعمیر یخچال با شماره نمایندگی تماس میگیرم.
نام و نام خانوادگی
عنوان

جدول محتوا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سایر مقالات

داغ-شدن-بدنه-مایکروفر--شاخص
داغ شدن بدنه مایکروفر؛ علل و راه حل ها
راه حل های خنک شدن موتور یخچال
چگونه موتور یخچال را خنک کنیم؟
تعمیر-یخساز-مابه--شاخص
تعمیر یخساز یخچال مابه: راهنمای جامع
چرا آب در جا میوه ای و کف یخچال فریزر جمع می شود؟
چرا آب در جا میوه ای و کف یخچال فریزر جمع می شود؟
معنی-کلمه-vacation-mode-چیست-شاخص
معنی vacation mode یا حالت تعطیلات در یخچال فریزر
قیمت فیلتر ساید جنرال الکتریک
لیست کامل قیمت فیلتر ساید جنرال الکتریک 1403
راهنمای نصب و استفاده از ساید بای ساید پروفایل شاخص
راهنمای فارسی یخچال ساید پروفایل؛از نصب و راه اندازی تا نگهداری و تمیز کردن
انواع-ارورهای-یخچال-مابه--راه-حل-رفع-کدهای-خطا-شاخص
انواع ارورهای یخچال مابه + راه حل رفع کدهای خطا
آیا می توان در ماشین ظرفشویی وایتکس ریخت؟ + راهنمای کامل
آیا می توان در ماشین ظرفشویی وایتکس ریخت؟ + راهنمای کامل
تشخیص اصلی یا تقلبی بودن فیلتر آب یخچال
نحوه تشخیص اصلی یا تقلبی بودن فیلتر آب یخچال